Filifjonkans värld

Alla inlägg den 5 juli 2006

Av Filifjonkan - 5 juli 2006 22:34

Usch ännu en svettig dag har lämnat oss.,,32,7 grader varmt idag.En dag närmare vintern...längtar till en grå småsnöig blåsig vinterdag dag med -2 grader som värst,Med jeans och jacka på sig samt ett par sköna kängor som inte mördar mina tår! En utopi idag,Godnatt Sverige med bloggare var ni än är.- Om du bankar huvudet mot väggen förbrukar du 150 kalorier pertimme.

Av Filifjonkan - 5 juli 2006 21:48

ajajaj,,,,Huga tittar på min blåa tå på vänster fot!Tro det eller ej men jag har lyckats igen!Jag öppnar min toadörr med tån under dörren så den sitter fast mellan golvet och undersidan på dörren.Muttrar,,,,det är inte skönt alls,,Paniken bubblar direkt fram ur magen i det läget för jag vet sen tidigare gånger att jag måste dra tillbaka dörren i tån som nu har börjat blöda,Funderar hur nageln kan stå åt höger eller vänster .Drar snabbt dörren samma väg som den kom, ylar i högan sky och övergår i onämnbara ord för bloggen ,,men kan skriva så här såförstår ni vad jag sa; #2?*(+]´´#¤%7&Tån är kvar men det känns som en tomat där istället nu. Men som sagt "lite svinn får man räkna med" som Norrmannen sa när han kom hem från affären med ett barn mindre! Såg en bloggare med vackra knän efter bromsbett hoppas de har ordnat sig nu.Cacatum!!

Av Filifjonkan - 5 juli 2006 10:26

Alltså satt igår och tittade på när Discovery avgick mot himlen.Vilken start alltså...ganska pampigt samtidigt som det nästan känns lite läskigt.Otroligt att det tunga schabraket tar sig rakt upp???Visserligen dånar det och man riktigt känner i datarutan hur jorden skakar,, och vilken rök,,man tror det är skogsbrand flera stycken på en gång.Måste vara det absolut häftigaste man kan starta och dra iväg med på denna jord!Men lite oroande med en spricka i närheten av tankarna? Sen står det i tidningen nu att det lossnat grejor från färjan när den avgick?Det ska ju lossna lite raketer o sånt krafs kanske menar de det. Såg nyss att det troligen var "stoppningen" som lossnat. Otäckt,,Qui vivra verra

Av Filifjonkan - 5 juli 2006 04:34

Nu så har jag fått ordning på digitalboxen , har plötsligt 41 st tv kanaler? Gud vet vad jag ska ha dem till? Kan bara se på en i taget har suttit o zappat så jag har fyrkantiga ögon,,jobbigt med det här men gudars så mycket dåligt som visas, Däremot var det kul för det gick ett tidigt avsnitt av M*a*s*h och det gillar Filifjonkan.Men som sagt instruktionspappret ligger bredvid mig för det är en zapp till att hålla reda på nu. Stiger mig åt huvudet snart, försökte nyss svara på ICQ med Airkondischenerzappen..och det var ju dömt att misslyckats.3 st zappar och en "flashråtta" det är knepigt det.Sen har vi ju telefonerna med sina knappar hit o dit.Man får passa sig så man inte zappar ner Discovery av misstag. :):)

Av Filifjonkan - 5 juli 2006 00:43

Men åhh så trevligt vilken service,,möttes av en skylt som jag efterlyste, Det gjorde ingenting då bra att ni har lagat o grejat, Det tackar Filifjonkan för! :)

Av Filifjonkan - 5 juli 2006 00:16

Alltså jag tycker ju när bloggen inte är aktiv eller det görs sevice på den att man kunde få veta lite kort på förstasidan ex; Bloggen har servats därför har den legat nere ett par timmar Eller så här..den 6 juli servar vi bloggen den ligger nere då. Eller det har varit ett fel som vi lagat! Välkomnatillbaka. Efterlyser lite service alltså. Man kan tima då sina skriverier eller bildutläggningar.

Av Filifjonkan - 5 juli 2006 00:02

Sur är jag nu ,, Bloggen har varit nere i massa timmar något fel som varit trasigt men som sagt kanske går det att sova det är "bara" 29 grader inomhus nu.Den här dagen vill jag helst radera ,,, för varmt,Godnatt Sverige var ni än är

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards