Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 30 juli 2006

Söndag igen!!!!!

Av Filifjonkan - 30 juli 2006 05:58

Dagarna bara rusar förbi i en enda härva med tid..Meanwhile Småland såväntar man bidar sin tid kan man nog säga,Ganska prick 5 månader till jul,,fnissar..nu fick ni kaffet i vrångstrupen va!Men när man på tv reklamen får höra julsånger från Valles varuhus då börjar man undra om man försovit sig så där en 4 månader faktiskt.Har nu hört det 3 ggr redan så det är väl dags för julskyltningen då?Allt tidigareläggs,, bäst att börja kolla runt vad ens nära o kära önskar sig då!Ja ja..Här verkar det annars som hela byn sover ..tyst som i graven inte en bil hörs? Det enda jag hör som verkar vara i livet denna morgontimme är en fluga som spankulerar på min tapet och besiktar blomsterslingorna. Den dumskallen vill inte ut fast fönstret är öppet friheten hägrar ju där för den, men verkar som den tänker mantalskriva sig här i mitt datarum.Om han inte drar snart så kan det gå illa för en lite fluga. Har upplyst den redan om det.Ha en bra söndag ni som är på gång redan.

 
 
Lyckliga Grodan

Lyckliga Grodan

30 juli 2006 08:40

ha en skön söndag du också kära filifjonkan..
jag blir så glad av dina morgonfunderingar.. varje dag..
söndagen är den bästa dagen på hela veckan..
nu ska jag njuta av denna..

http://lyckligagrodan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Juli 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards