Filifjonkans värld

Alla inlägg den 6 september 2006

Av Filifjonkan - 6 september 2006 19:51

Det frågar sig onsdagen som går hem efter en solig dag med mycket buller o bång runt i kring henne. Hon behöve vila sina öron, ty militärflyget har haft övning och surrat som myggor i hennes öron i timmar. Hon tänker ta med sig öronproppar och ge till torsdagen så hon slipper huvudvärk också.Säger godnatt till natten som är på väg.,,samt Onsdagen stänger sin dörr och släcker ljuset.Godnatt Sverige var ni än är. Dura dicere dilectat

Av Filifjonkan - 6 september 2006 18:57

Idag faller Bredbandsbolaget fritt,,,De har känt hur himlen fallit ner och fullständigt rämnat! Det kan inte vara möjligt det får det inte vara,, Men det är det.Någon har varit synnerligen rent otroligt klantig. Läs nu artikeln som här följer det är TT som går ut med den.Lyckan är att Inte vara kund hos dem.eller om man vill Olyckan är att vara kund där.Släppte ut 380 000 bredbandslösenord Bredbandsbolagets 380 000 bredbandskunder måste byta lösenord sedan bolaget skickat ut både inloggningsnamn och lösenord i reklambrev till kunderna.

Av Filifjonkan - 6 september 2006 16:00

Himlen välver sig över oss,,det blåser en liten vind det är Totta som ser oss från sin himmel.Tottas album spelar hans raspiga hesa röst omisskännlig "det står en clown i mina kläder ,,älskling kom hem du vinner kom hem igen" ,, Det står en pajas i min spegel och döljer tårarna i skratt,, Ja den Totta han hade nog mycket ogråtna tårar att bära på! Efter ett så hårt liv som han levt i alla avseenden. Men han har fått ro får man förutsättai alla fall

Av Filifjonkan - 6 september 2006 09:30

Vill du ha lite kul? Titta då på länken till höger som heter Telesignal döljer oönskade ljud,,,rätt bra grej faktiskt,Varsågoda

Av Filifjonkan - 6 september 2006 05:53

Suck och stön ,idag vill inte Filifjonkan ur sängen vill somna om,, varit så tidiga mornar nu ett tag. Och det tycks fortsätta.Men solen går upp för ond och god för alla som för mig så må jag då i tålamod kliva upp och glädja mig åt dagen och att mina ögon kan se mina öron höra och min näsa sniffa och mitt sinne känna...idag med. Får benen över sängkanten o fötterna i änglatofflorna och drar upp persiennen! Dagen har börjat,,, Eo ipso data bona fide sine cura ut do des honoris causa

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards