Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2006

Vilken morgon Filifjonkan är förkyld har ingen röst

Av Filifjonkan - 31 oktober 2006 04:20

Godmorgon bloggen idag är det illa med Filifjonkan hon har inen röst! Den har hon tappat någonstans inte ont i halsen men hes? Jag som inte ens röker,,och inte pratade ihjäl mig precis så den kan inte vara utnött. Har väl fått nåt virus. Blaster tx som gått fel. Har ju ingen brandvägg i halsen men skulle vara bra o mota heshetsvirusar med! Nåja kan gå över fort får väl tiga i dag då fast det kommar att bli svårt. Får vifta o peka med armarna om det kommer någon på besök idag. Det regnar och är 9.1 grad varmt ännu här i Småland

 
 
Breezie

Breezie

31 oktober 2006 05:28

Låter inte bra. Du får koka dig lite kamomillte med honung så ska du se att halsen blir glad eller snarare stämbanden. Jag har fått tillbaka min förs tack och lov, men barnen på jobbet hade lite roligt åt mig igår när jag lät som en kråka. Krya på dig och hoppas du får en bra dag.

http://Breezie

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

31 oktober 2006 10:21

Vojne! Det hörs ingen skillnad här i alla fall ;-) Krya på sig!!!

http://frufundersamlusthus

 
marie

marie

31 oktober 2006 11:52

Fjonkan får krya på sig. Själv åker jag nog på Tinnitus sjuka. Känner att svalget finns när jag sväljer. Kamomillte lät bra och det har jag hemma.

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

dsorfi

31 oktober 2006 13:00

Då kommer ett tips som brukar funka:1/2 glas RAMLÖSA, fyll upp med varmt vatten, en sångpedagog på radion tipsade om det förut.
Hoppas på bättring till alla.

 
Filifjonkan tackar

Filifjonkan tackar

31 oktober 2006 13:36

Tack för tipset har ramlösa hemma sen kalasets skall genast pröva återkommer om det hjälpte

http://filifjonkan-se

 
Filifjonkan säger

Filifjonkan säger

31 oktober 2006 22:13

Måste bara tala om att det var en bra medicindrog har pimplat ramlösa o varmt vatten lie då o då o rösten är nästan bra ikväll,, tror det var en bra medicin. Skriver upp på kommaihågblocket,,,hm nä lägger ut ett litet tips från dig om det nu istället

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards