Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 31 december 2006

Måste bara tala om att jag tittade in i "vad säger stjärnorna"

Av Filifjonkan - 31 december 2006 18:51

Det var hos den där Heikki Vesa..och jag skrattar fortfarande ..alla påståenden var fel inte en siffra rätt alls. Finns det folk som tror på sånt här? Antagligen för jag vet att han har funnits länge i tidningarna. Otroligt. Hm kanske jag skulle bli Bloggens spåkärring.. " Filifjonkans spåblogg." Jag tyder ditt horoskåp. Bara 100 kronor i förskott så mailar jag dig ditt horoskåp. Mycket diskret och trovärdigt...skrattar..vem som helst kan klottra ihop lite horoskåp tror jag .Man har hamnat i fel branch. Horoskåpen sätter en på grön kvist antagligen... Dags att öppna eget då. Tänkte på det med att vi har ju sjuksköterskor med kunde öppna bloggens mottagning för råd vid småblessyrer. Sen kanske vi har någon präst med som kan ta hand om den biten. Alla kommer vi då på "grön kvist kanske" fnissar bilmekaniker behöver vi också på bloggen som kan lämna råd vid konstigheter se bara på tv och den gossen Bosse bildoktorn tror jag han heter.. Ja det skulle nog gå bra det eller vad tror ni?...fnissar gott.

 
 
Ingen bild

Sonen

31 december 2006 20:06

Vaddå? Det finns väl 12 olika stjärntecken och att det som en astrolog säger ska hända ett stjärntecken måste väl vara sant för ALLA som är födda i samma tecken? Verkar det inte rimligt?

...nej, faktiskt inte. Där har du rätt! Astrologi är fullständigt fjanteri på en nivå till och med ovanför religion.

 
Ingen bild

dsorfi

31 december 2006 20:45

Ja men det finns många som tror på det,dock inte dsorfi

 
Ingen bild

ulm

1 januari 2007 23:11

Ja, jag är ju sjuksköterska...och snart lärare också, så jag kan nog lära ut hur folk ska ta hand om sig själva, och med min erfarenhet av stress, andras missbruk, våld så kan jag säkert komma med ett tröstande ord eller två också...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards