Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 28 februari 2007

Nordea banken som ligger rätt pyrt till nu..

Av Filifjonkan - 28 februari 2007 11:53

Folk är ilskna på deras räntefonder som har underlevererat i jämförelse med andra fonder.Dessutom har Nordea höjs sina kostnader för den som använder sig av Nordeas fonder. Det var inte så smart drag tycker arga människor som inte fått skaplig avkastning på sina pengar.Men det är alltid ett risktagande måste man komma ihåg att placera pengarna i fonder. Ingenting är bergsäkert. Det enda rätta är att stoppa dem i madrassen och låsa in madrassen i bankfacket det med större modell. Eller varför inte på Ica eller Konsums sparande rätt hyfsad ränta. Där kan man sätta 15.000 på varje så 30 är säkrat + räntan Filifjonkan har där men inte så mycket ännu . Men det blir lite inkomster varje år i ränta i alla fall. Alltid kul Så slipper man vara ilsken på banken. För övrigt använder inte jag Nordea har en helt annan bank som är hur bra som helst. Länk till mera info om man vill

 
 
Hannele

Hannele

28 februari 2007 12:02

Jag gör slut på pengarna istället, roligare :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
marie

marie

28 februari 2007 12:22

Jag har inget val! Mina pengar tar slut hur jag än gör. Får jag något över någon gång så ska jag spara i madrassen! Jag ska vecka alla tusenlapparna så jag sover skönt!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

dsorfi

28 februari 2007 13:19

Sånt där förstår sig dsorfi inte på tyvärr.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards