Filifjonkans värld

Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Filifjonkan - 11 mars 2007 19:39

Har ju skrivit snart ett år fattas lite dit ännu men känner att jag har svårt att motivera mig Vet inte om det är våren som gör det eller om jag är "mätt" som man kan uttrycka sig? Funderat ett tag på det så jag får se hur jag gör.

Av Filifjonkan - 11 mars 2007 19:34

Anna Ottosson nära köra ur – slutade tvåaAnja Pärson körde ur.Då klev Anna Ottosson fram och knep en delad andraplats i damernas slalom i tyska Zwiesel.Imponerande, säger experten Tobias Hellman i Svt.Anja Pärson låg sjua efter första åket, men satsade för hårt i det andra åket och körde ur. Hon åker inte som vi är vana vid. Hon får inte till åkningen, säger experten Tobias Hellman i Svt.Therese Borssén slutade sjua. Maria Pietilä-Holmner körde ur i andra åket. Tur att Anna körde så fint och försvarade de svenska färgerna. Grattis Anna bra gjort.Men Anja stackars tjej går inte så bra för henne numera? Någonting stämmer inte kanske är hon mätt på det alpina nu. Härkan man läsa mer om det hela. En del text är lånad från Aftonbladet med.

Av Filifjonkan - 11 mars 2007 15:53

Här är en nytagen bild på Obsparkeringen i Kiruna. Där kan man knappast tala om vår, ser hur vintrigt som helst ut.brr...Men den kommer dit med, Men Wäxjö rent utan snö.

Av Filifjonkan - 11 mars 2007 10:56

Med ljudbangar i öronen frågar jag mig? Var det rätt låt som vann?Näe då inte enl min mening. Jag röstade faktiskt (häpnar över mig själv) Tyckte att den där första låten med Andreas Jonsson(ref till bilden) han kom på andra plats läste jag mig till den killen med sin låt skulle vunnit. Den var inte så dum. Skall köpa upp mig på den faktiskt.Men vad Filifjonkor tycker är inte relevant i det här läget längre tyvärr.Men den där blekfeta gossen med sitt barnbröst och han som inte hade råd att ha en skjorta över den vann??Om det varit ett snyggt bröst han viftade med men suck näe inte ens det. Det blev i mina ögon en sorgligt dålig striptease! Låten var väl nåt o nåt men inte bäst. Bilden lånad ur Aftonbladet.

Av Filifjonkan - 11 mars 2007 05:25

Här är dagens utmaning lite pusselbitar att foga samman om pillerlusten finnes så varsågod då

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards