Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 2 april 2007

Kalla fötter kan man få om man blir rädd...men kalla händer då?

Av Filifjonkan - 2 april 2007 18:14

Filifjonkor har en benägenhet att bli iskall om sin högerhand speciellt vid tangetbordet och bruk av musen.Det är ju så att Filifjonkan bolmade cigg till för drygt 4 år sedan nu och då får man dålig cirkulation i de från hjärtat längst bort lederna.(förstod någon vad jag menade ?)Alltså typ fötter och händer.Vad göra jo trädgårdsvantar har jag berättat om förut mina svarta men nu har jag piffat upp mig lite med dessa färggranna mer moderna doningar.Ref till bilden. Fingertopparna avklippta annars kan man inte pricka tangenterna alls. Skönt är det och så drar jag på mina nystickade pulsvärmare på det så fryser man inte. Jag har alltså inte kallt inomhus det är 23-24 grader ungefär...Så ni som röker och inte vill frysa om händerna lägg ner ciggandet...du får råd med snygga skor då tx ganska omgående och slipper dessa kalla händer mitt i sommaren.. :) Rökning= initial träff med lungcancer.

 
 
Hannele

Hannele

2 april 2007 21:49

Jag såg så vackra trädgårdshanskar med rosor på,
men dom är väl inte tillräkligt varma?

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

dsorfi

2 april 2007 22:01

Fjonkan fjonkan,dsorfi vill o kan inte sluta röka,har försökt många gånger men fått ge upp.

 
Ingen bild

Cee

2 april 2007 23:15

Jag rekomenderar en rejäl influensa som gör att man inte orkar röka på några vekor. Då kommer man förbi den värsta abstinensen och sen är det baar att fortsätta ;)

Jag har fortfarande dålig blodcirkulation jag också, efter nästan 6år utan cigg. Tror aldrig min kropp kommer hämta sig...

 
Ingen bild

marie

2 april 2007 23:24

Vi är två om det, dsorfi!

 
Ingen bild

Filifjonkan

3 april 2007 19:10

Hannele å så snyggt det låter,,Dzorfi bara kasta bort dem och radera den filen ipå kontoret så är saken klar.
Cee ja du det är en bra huskur det med om man vill sluta.
Marie ref till svaret till Dzorfi...:)

 
IT-mamman

IT-mamman

3 april 2007 20:48

Snygga vantar! Vi sålde stickade vantar i vår e-butik. Avklippta fingrar och sladd till USB-porten, så blev man varm när man skrev på datorn. Knäppt! De få vi hade sålde slut, men jag hade inte köpt dom själv! Kan det va nåt för dig, så kan du ju googla på Usbvantar och se om nån annan säljer det. :-)

http://itmamman.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards