Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 16 juni 2007

Det är Lördag igen Filifjonkan är låg idag, brukar prata i telefon med lillebror på lördagar

Av Filifjonkan - 16 juni 2007 05:49

 
 
maria

maria

16 juni 2007 08:51

Jag känner så med filifjonkan idag och andra dagar, det tar tid och måste få göra det.

Stora kramar till filifjonkan idag

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Hannele

Hannele

16 juni 2007 09:56

Filijonkan kan ju fortsätta att prata med lillebror, jag är säker på att han lyssnar och kommer även med goda råd ibland, vi ska inte glömma dem som är långt borta. Kram

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Millis

Millis

16 juni 2007 10:11

Det är såna där små vardagliga saker, som man ofta tar för givet, som man saknar mest, när de inte finns längre.
Tänker på dig!
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

16 juni 2007 10:37

Maria:ja det tar tid man känner det en dag skapligt eller kanske 2 sen lite neråt men ok bita ihop
Hannele:Jo det är sant man gör ju det.Det känns nåt o nåt men ändå tomt fast han finns där i hjärtat,,
Millis: Jo typ telefonsamtal man har varit van vid det.
Man får hitta på annat idag är nog säkrast finns saker vi har en egen dag i denna by så det ärbara att ta en runda.. Kanske blir det så

 
Ingen bild

dsorfi

16 juni 2007 15:51

Dsorfi känner med och tänker på fjonkan, försök att ha en skön dag trots allt.

 
Ingen bild

Sonen

16 juni 2007 17:10

Sonen har jobbat idag! Min chef hade dessutom fått för sig att jag skulle ta fotolabbet idag och lära mig lite... Lagom "stressigt" för en lördag :(

Lagom till att åka hem öste regnet ner. Det regnade så jäkligt att jag tror jag såg dem samla ihop två djur av varje sort på stortorget när jag simmade förbi...

 
Ingen bild

Filifjonkan

16 juni 2007 17:53

Dzorfi: Snällt av dig vet att du har det fullt ös med..klappar din kind
Sonen:Ajaj då det var ju rätt dumt en lördag och allt? Jaha Syntes Herr Noa till då också..Märkligt vi behöver regn men får som vanligt inget, Mulet har det varit men inte en droppa har fallit,Hoppas din kväll blir lugn och skön i alla fall. Hälsa min rara svärdotter och en puss till den 4 bente med.

 
Fru Fundersam sträcker över en ren näsduk

Fru Fundersam sträcker över en ren näsduk

16 juni 2007 19:00

Håhhhhh.... Gråt mitt hjärta!
Han gråter efter dig också. Men snart hittar ni varandra på ett nytt sätt igen. Du vet, ni finns där, i varandras hjärtan.

Kram!!!

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
akson

akson

16 juni 2007 19:43

Hejsan Filifjonkan!
Vissa dagar är jobbigare än andra. Jag tycker att du ska fortsätta att prata med din bror på lördagarna och alla andra dagar också.
Många kramar till Dig!

http://akson.wordpress.com

 
Trolltygsängeln *försöker trösta*

Trolltygsängeln *försöker trösta*

16 juni 2007 20:06

Han lyssnar nog även om du inte använder telefonen, så prata du på... och det är helt ok att gråta, det tycker säkert Lillebror också

http://mrlns.blogspot.com

 
Ella

Ella

16 juni 2007 21:05

Skickar en massa kramar. Jag vet att det inte hjälper, men jag tänker på dig i alla fall.

http://livetefter.blogspot.com

 
pia

pia

16 juni 2007 21:58

Skickar många tankar,tröst och kramar till dig!
Ta en dag i taget och ta hand om dig.
KRAM!

http://maskrosblomman

 
Ingen bild

Filifjonkan

16 juni 2007 22:57

Fru Fundersam. Ja det är sant det gör vi,
Akson:Ja jag skall börja säga godnatt till oss
Trolltygsängeln:Ja det gör han nio snällt sagt
Ella: Snällt Ella det känns skönt i alla fall
Pia:Tack snälla du jo det skall jag göra

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards