Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

Litet semesterminne från nordligaste delen av Sverige

Av Filifjonkan - 30 juli 2007 04:15

 
 
trollpackan

trollpackan

30 juli 2007 08:22

Underbart! Landskapet är ju så vackert däruppe! Hmm...intressant med alla sorts typer...

http://trollpackan

 
Hannele

Hannele

30 juli 2007 08:38

Spännande, jag har aldrig åkt helikopter, bara spårvagn. Sonen som sommarjobbar i Blåhammarens Fjällstation berättade, att vid dimma kan helikoptern inte komma dit med mat..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Millis

Millis

30 juli 2007 09:30

Vad Filifjonkan är modig, som törs åka helikopter.

http://millis.bloggagratis.se

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

30 juli 2007 09:58

Vilka äventyr du är på - med underliga typer och allt.

http://ninajohangarden.blogg.se

 
maria

maria

30 juli 2007 10:00

Så modig Filifjonkan var, jag kanske skulle ha valt böckerna i vagnen fast å andra sidan så är flygning lite tufft för mina öron så det kanske skulle ha varit ett bra val av mig... Så spännande det måste ha varit för fjonkan och mycket vackert att se, de underliga typerna som flög med fjonkan måste fjonkan ha haft ett litet öga på då och då oxå...

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

30 juli 2007 11:49

Trollpackan: Ja visst är det vackert kan man ta sig ända upp till Tarfala så är det kalas.
Hannele: Flyga helikopter är som att sitta i ett nötskal lite läskigt för man ser så bra och hur högt det är men med hjälm och mikrofon påtryckt så kan man bara kommunicera med varann lite ett himla surrande är det
annars
Millis: Ja det var andra gången nu.
Nina ja det var äventyr men herrn med hunden fick inte följa med den andra stollen skulle uppträda på Kebnes matsal sa han???
Maria : Hm näe det skulle nog inte varit bra för dina öron det för Filifjonkan har lock för sina öron en halvtimme efter fast jag tryckutjämnar ideligen,,

http://filifjonkan-se

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

30 juli 2007 11:54

Två gånger har jag nu gjort fel med koden!
Vad skev jag i de två? Strunt i det, det var säkert något dumt! Men sista orden var i alla fall kram på dig. Så lägger jag till:
Hoppas på att veckan fortsätter med att ha roligt och uppiggande läsningar här hos dig!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

30 juli 2007 12:15

Smeden Bengt. Lätt att missa bokstäverna på koden de försöker ändra på det de funderar lite sa webbmaster. Man tackar för dina ord du är så välkommen Smed.

 
akson

akson

30 juli 2007 14:04

Go'middag på sig Filifjonkan!
Jag hade gladeligen följt med dig i helikoptern och titta på vår högsta fjälltopp.
Ha det bra!

http://akson.wordpress.com

 
tussegumman

tussegumman

30 juli 2007 15:13

Det måste vara en upplevelse att åka med helikopter det har jag aldrig prövat på! Filifjonkan verkar vara modig! Jag är inte så tuff. Kände Filifjonkan inte att det kittlade i magen? Ha nu en forsatt bra dag/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

30 juli 2007 15:48

Hur var det att åka helikopter? Berätta!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

30 juli 2007 16:15

Akson: Jaha det var ju synd vi var i varsin del av landet du nere jag uppe!
Tussegumman och Nina:: Ja lite mod får man ha man känner sig som man sitter i ett litet nötskal en framme hos piloten och 3 bakom
på en ganska oskön bänk Man har hjälm på skallen med mikrofon som man ser de har på Tv man hör vad piloten säger till en och man kan säga något själv men det är lite brusigt och aningens hoppigt när man far över bergskammarna får man lätt lite svindel.. så ibland blundar jag. Men en fantastisk vacker upplevelse samtidigt. Känns aningens rankt på något vis ni vet en liten eka som det står upp folk i samma känsla. Men har kommit levandes ner 2 ggr nu i alla fall.trycker i mina öron gör det med fast man utjämnar. Det är en liten beskrivning eftersom ni frågar,

 
Ingen bild

Pia Puma

30 juli 2007 16:24

Ja fjonkan e modig hon. Björnar o helikopter, motorcyklar o knuttar;) E lite avis på helikpterturen mn jagfick ju åtminstone vara knuttarna nära.

 
Ingen bild

dsorfi

30 juli 2007 17:03

Helikopter är ingenting för dsorfi höjdrädd som jag är.

 
Ingen bild

Filifjonkan

30 juli 2007 17:08

Piapuma: Knuttar och mc skulle jag väldigt gärna vilja åka med men där går en Filifjonkas gräns men fick ju pilla lite på de du lade ut och det var maffiga grejor.

 
UnderCover

UnderCover

30 juli 2007 18:36

Oj, vilken upplevelse det måste ha varit. Om jag är avis?! Nähä inte ett nå *korsar fingrarna bakom ryggen*

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards