Filifjonkans värld

Alla inlägg under juli 2007

Av Filifjonkan - 5 juli 2007 19:12

Denna bok har flera bloggare puffat för så Bokus fick äran igen att sälja mig en bok. Gillar Bokus,,, tar 2 dagar så är den i brevlådan och humana är priserna med.Boken lär vara rolig full med vardagshumor kontra dramatik.

Hinner inte läsa den ännu men det blir fler dagar med bättre tid och då.....

Av Filifjonkan - 4 juli 2007 15:26

Äntligen är den hemma. Lyckats ladda i programmet och trasslat ur sladdar och välja språk sat den på laddning och den pinglar så fint för mig, Allt verkar fungera de grejor jag har hittat i alla fall. Nuladdar den och så skall extra lilla minnet i  så kan jag ta en herrans masa bilder utan att tömma den.. så där en 3500 st om jag fattat rätt men säker är jag intedetlär jag märka.Kul med linsen som åker ut och in med ett litet pingel, Finns mera pingel i den men har inte lyckats få tag i det ännu..mycket att pilla på.:)   Här kommer den tror jag döper den till  "Rosita " men tanke på färgen.  fnisssar

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards