Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2007

Filifjonkan har fått hjälp att köpa en ny skrivare

Av Filifjonkan - 18 augusti 2007 16:53

Känns rätt bra just nu den innehåller allt ja ingen spårvagn eller symaskin eller så men den scannar och skriver ut i färg samt svartvitt också. Den är liten och nätt passar på mitt lilla bord så bra så bra. Den andra jag fick fungerar så bra men denna har lite fler funktioner.Filifjonkan skall ge den gamla till sin mor det blir bra. Här är en bild på den och jag har "kristnat" den redan till "Skalman". Amen! Säg godag till den nu är ni snälla så den känner sig hemma..( har inte kommit ännu) men den är synsk!

 
 
trollpackan artigt!

trollpackan artigt!

18 augusti 2007 17:56

Goddag Skalman! Välkommen till Filifjonkan, hon tar säkert väl hand om dig!
Hhmmm..en synsk skrivare..inte dåligt! En sån vore ju nåt för en trollpacka..jag har ju inte skaffat nån till min nya laptop..fast egentligen behöver ju jag en digitalkamera. Finns det synska såna?*fniss*

http://trollpackan

 
Ingen bild

dsorfi

18 augusti 2007 19:17

Goddagen's Skalman och välkommen hem.
Dsorfi har varit på 1 års kalas idag och är nyss hemkommen,mycket trevlig dag.

 
Ingen bild

Pia Puma

18 augusti 2007 20:01

Inte illa fjonkan. Skalman ser ju riktigt fin ut o kommer med säkerhet trivas i ditt sällskap.

 
Ingen bild

Filifjonkan

18 augusti 2007 20:24

Trollpacka..hm ja det var en svår fråga synsk digitalkamera kanske kan du lära den det..du har ju enorma resurser fnissar igen godnatt trollpacka
Dzorfi : Jamen så trevligt med kalas 1år då är man rätt så ny och har många lediga filer på kontoret
Piapuma: Ja jag hoppas Skalman tycker det med..vet inte riktigt hur jag skall få den välvilligt inställd till en Filifjonka får väl kanske ge den godis?

 
Ingen bild

maria

18 augusti 2007 21:37

Goddagens eller gokväller lille skalman, nu har du fått det bra ska du se, fjonkan har så mycket äpplen och så händer det så mycket där... Är du snäll mot fjonkan så kommer hon vara så glad i dig och du ska få scanna och printa så det står härliga till....

 
curlingmormor

curlingmormor

18 augusti 2007 23:35

Hälsar lille Skalman välkommen till sitt nya hem. Den får du säkert väldans nytt av!!!
Kramizzzz

http://curlingmormor.wordpress.com

 
akson

akson

19 augusti 2007 03:03

Ja, skalman blir nog bra till Filifjonkan!
Så snällt av dig att skänka din gamla till mor din.
Synsk skrivare?? Är det bra eller dåligt??

http://akson.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards