Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2007

byter bild visar mina nystickade grejor som äntligen är klara

Av Filifjonkan - 1 oktober 2007 16:34

Halsduken var jobbig men kul skall sy på den på en svart jumpers som dekoration, pulsvärmarna är nu det tredje paret..använder mina dagligen skönt för elaka leder.Sen en bild från Hans Lindström på Bon ton, alltså han är ju på pricken apropå flyttande småfåglar som drar nu. Varsågoda att fnissa.Kan vara så..Högst troligt.


 
 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

1 oktober 2007 17:49

Oj, så Filifjonkan har pysslat fina saker! Pulsvärmarna blev jättefina!
Och lurviga halsduken blir nog väldigt fint och dekorativt att sy på en svart jumper!
Kul när man kan förnya sin gamla garderob på ett billigt och bra sätt!
Återvinning på alla plan, det gillar jag...

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Hannele skrattar

Hannele skrattar

1 oktober 2007 19:28

Fint, man väntar nästan att halsduken ska säga "mjau"...

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
helga

helga

1 oktober 2007 19:54

Jag visste inte att Fjonkan kunde sånt med, händigt...

Rolig fågelbild också!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

1 oktober 2007 20:05

GerdaThyra:Ja visst är det kul att piffa upp en svart jumpers..
Hannele:ja det är det här nya garnet du vet som liksom är elastiskt och förfärligt luddigt man får passa sig för den fräser ibland med när den är arg..mer fniss
Helga jovars men det är mestadels enklare varianter tålamod är dåligt med i krångligare mönster..

 
curlingmormor

curlingmormor

1 oktober 2007 23:34

Pulsvärmarna verkar hur sköna som helst och halsduken så där mysigt mjuk.
Fågelbilden tycker jag är helhärlig *skrattar*!!!
Kramizzzz

http://curlingmormor.wordpress.com

 
Ingen bild

dsorfi

2 oktober 2007 12:23

Duktig fjonka må jag säga.
Bonton är alltid rolig.

 
Millis

Millis

2 oktober 2007 18:42

Jättefina både pulsvärmare och halsduk!!!

http://millis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards