Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 28 november 2007

Det är mycket trevligt att ordna till denna högtid,

Av Filifjonkan - 28 november 2007 04:48

 
 
trollpackan

trollpackan

28 november 2007 08:31

Godmorgon! Vad fint du gör! Hoppas att Ping inte sticker sig där...
Ja, det doftar gott av en...och gran...tyvärr är vi allergiska så här blir det plast..hmm..
Tog en liten sovmorgon idag, satt uppe med korten så länge igår.
Trevlig lill-lördag!

http://trollpackan

 
helga

helga

28 november 2007 08:38

Åh, så mysigt det blir hos dig!

Jag förbereder mig också för adventstiden med att baka. Idag ska jag göra pepparkaksdeg...kanske ska jag köpa någon hyacint också!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
maria

maria

28 november 2007 09:33

Så Filifjonkan är i full fart med adventsstökandet ser jag... Det hålls på här med ska fjonkan veta, jag tänker bara att varför ställer man alla sakerna på så omöjliga platser efter julen, de blir ju så svåra att få fram då till nästa jul... Sätt på sig handskar medans fjonkan klär den lilla enen, vet ja, då kanske den inte sticks så:)

http://gnallspikarochlivsflanorer.blogspot.com

 
Gunilla/Nilla

Gunilla/Nilla

28 november 2007 09:39

Det var väldigt vad det julpyntas och blir fint.
Blir så inspirerad så torsdag får det bli här hemma. Först firar vi makens födelsedag idag.
Ha det bra
Kram/Gunilla

http://kortnilla.blogg.se

 
Hannele sniffar

Hannele sniffar

28 november 2007 10:15

Så trevligt Filijonkan har det, här börjar det också bli ordning på julblommorna, kanske köper jag en liten en, kanske det inte blir nån stor julgran..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

dsorfi

28 november 2007 10:45

Dsorfi riktigt känner hur det doftar jul.

 
Ingrid E

Ingrid E

28 november 2007 11:58

Så fint det blir! Det doftar jul ända hit. Och ikväll skall julsnön komma.
Ha en fin dag!

http://ingridsblandning.blogspot.com

 
Puman

Puman

28 november 2007 12:14

Vad fint det blir!
Känner julpyntsuget =)
Måste hitta en lidig stund och försöka få det lika fint!

http://www.puman-ragnarok.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

28 november 2007 14:36

Trollpackan:Synd ni är allergiska mot granris o sånt men skönt med sovmorgon
Helga: Ah Hyacinter ja de är underbara men det blir att äta sina allergipiller för såna klarar inte en Filifjonkan
Maria: ja varför ställer man dem i svåra höga skåp eller på vinden? Suck
Gunilla Nilla: jamen grattis till maken med då
Hannele: Köp båda sorterna du blir så fint då
Dzorfi :ja du har rätt det doftar gott Har du tagit dina allergipiller?
Ingrid: Ja jag hörde att snön skall komma då trevligt blir ljust fast vi har det vitt men ett tunt lager bara
Puman: å tack för det hoppas du hittar en ledig stund för dig du verkar ha alldeles för mycket om dig...tänker på stressen...

 
akson

akson

28 november 2007 14:55

jag längtar hem. Till helgen är vi uppe i stan igen och kan börja med julförberedelserna. Ser framemot att baka pepparkakor med mera. Dofterna och alla smaker samt alla ljus med mera.
Ta det lugnt med dina förberedelser idag!

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

28 november 2007 16:45

Akson: Borta bra men hemma bäst,,heter det ju Snart så är du där, Skal baka pepparkakor i morgon jag ja just dofterna det är 50% jul det

Allmänt: blir galen på bloggen igen den har börjat sega framåt dagarna detta gör en snurrig statistiken fungerar inte som den ska heller morr,,och rätt som det är kommer man inte in igen.Undras hur länge det skall vara så här egentligen? Någon som har hört nåt? Ett tag gick det som på räls det var så skönt men det var kortvarigt

 
tussegumman

tussegumman

28 november 2007 20:05

så Filifjonkan har håller på med förberedelserna inför advent! Gnanris i adventstaken kanske man skall pröva! Jag har bara haft mossa! Ja den katten gör som min älskar att lägga sig i krukan! Ha det gott och lycka till med allt julpyssel/Kramar Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards