Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 29 november 2007

Nu så,, pustar ut efter alla kakorna....bara sanering av köket kvar...

Av Filifjonkan - 29 november 2007 18:55

Nu är Filifjonkan klar med baket och slut som människa.Det vart jobbigt hade satt en jättedeg.Bra att ha,,, här är ett urval av dem men bilderna är så dåliga för jag har fått knäppa dem med webbkameran och det går inget bra på kvällen när det inte finns dagljus det röda skall alltå vara tomterött och pepparkakorna skall vara sedvanlig brun färg. Varsågod om någon vill smaka. Orkar inte svara på kommentarerna som jag fått idag tråkigt nog men jag måste röja i köket nu.Säger bara tack allihop för era skriverier idag,

 
 
Ingen bild

Husfrun

29 november 2007 19:36

Vi riktigt känner doften i ditt kök. Ett glas mjölk och en trave pepparkakor skulle sitta fint. :)

 
tussegumman

tussegumman

29 november 2007 20:05

Skönt att du är klar med kakorna nu får du vila lite! Det är tröttsamt med stora degar! kram Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
Millis

Millis

29 november 2007 20:17

Vad duktig Fjonkan har varit idag. Har hon möjligtvis sparat lite deg till Millis
...älskar pepparkaksdeg.

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

dsorfi

29 november 2007 20:23

Åh så duktig fjonkan varit idag och dsorfi tyckte att de var jättegoda,tack tack.

 
trollpackan förskräckt!

trollpackan förskräckt!

29 november 2007 20:53

Mjölk!!! nej, gu´bevare! Kaffe!! Eller åtminstone glögg!
Jag kommer över och inspekterar om det passar packor...mums...ja, jag trooor att det går bra!...måste nog prova en till...
Ok! Passar oss! Gott var det!
Vila nu så du kan baka lussebullar sen, för det blir säker gott det också!;)

http://trollpackan

 
Ingen bild

virvlan

29 november 2007 21:40

Vad duktig du är som bakar. Var länge sen jag tittade in hos dig nu, är allmänt dålig på att uppdater mig också. Skickar en kram iaf. Måste nog baka jag med nu till första advent.

 
Hannele tackar

Hannele tackar

30 november 2007 00:06

Mums, tackar så mycket, jag har kokat kaffe, om Filijonkan har tid att komma på en kopp.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

pia puma

30 november 2007 05:07

Mmm tack fjonkan ör de underbara pepparkakorna.
Hoppas du ått sova och vila ut nu inatt i alla fall.

 
helga

helga

30 november 2007 09:44

Tackar - det var riktigt gott!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

30 november 2007 18:13

Finns det nå'n kvar till mej tro *kikar* Ja, men ser man...god som 17 var det *tuggar och nickar* Köket ser helt okej ut det åxå. Bra jobbat :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
curlingmormor

curlingmormor

30 november 2007 23:09

Mmmmmmm vilka smasksiga pepparkakor, och vilka fina tallrikar!!!!!!
Kramizzzz

http://curlingmormor.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards