Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 30 november 2007

Häromdagen kom en ängel till Filifjonkan hon ville flytta in hos mig

Av Filifjonkan - 30 november 2007 17:01

Postlådan stod med locket öppet och det stack upp ett långsmalt paket.Inuti det så var det denna skapelse som Moa/Monica gjort åt Filifjonkan,En ängel som ville bo hos mig och hon fick fytta in per omgående, Vi hade ett litet dopkalas för henne och hon fick namnet Ingeborg,Det trivdes hon bra med. Tack Moa/Monica för denna sötnos,Den är fotad med webbkameran och det blir inte så bra då.
Sen är Filifjonkan sur på bloggen igen! Den är inte klok den bär sig åt hela tiden,,morr,man skriver kommentarer och svar och de kommer inte in,, man gör om det, samma visa kommer inte in,,, en tredje gång så ger man upp och säger hemska ord!Kommer man överhuvudtaget in får man visst vara glad verkar det. Så om ni inga svar får från mig så vet ni vad bloggen styr med,

 
 
UnderCover

UnderCover

30 november 2007 18:16

Ibland blir man glad och ibland blir man GLAD *nickar och förstår vad Fjonkan blev*

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingrid E

Ingrid E

30 november 2007 18:30

Så fin hon är Ingeborg. Förstår att hon kommer att trivas hos Filifjonkan.

http://ingridsblandning.blogspot.com

 
Hanneles jul

Hanneles jul

30 november 2007 19:31

Fin ängel.
(En dubbelgångare till Filijonkan har skrivit i min blogg: http://www.metrobloggen.se/vintermys

http://hannelesjul.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

30 november 2007 19:41

Haha ojdå!
Inte meningen att ta ditt namn... pappa som döpt mig.. eller ja, egentligen min dator till det en gång i tiden.
Får nog stå ut med två ett tag till för det blir alltför jobbigt att ändra det nu eftersom jag har denna sidan också (www.metrobloggen.se/filifjonkan)

http://www.metrobloggen.se/vintermys

 
Ingen bild

Filifjonkan

30 november 2007 19:50

Under cover: Ja visst blir man
Ingrid E: Ja visst hon är söt det är ju tack vare Moa som den blev så fin
Hannele: Ja jag såg det var och tittade tycker inte om det det blir massa problem ju tycker hon kan ta ett annat namn eftersom jag funnits här ett bra tag, Finns många i Mumindalen att välja på ju..Var in till henne och förseslog att hon skulle kolla det

 
Ingen bild

Filifjonkan säger

30 november 2007 19:52

filifjonkan: ja du det kommer att bli problem den saken är klar inte bra alls detta

 
trollpackan

trollpackan

30 november 2007 20:35

ja, Ingeborg är fin! Hmm..skulle kanske behöva en ängel själv...kokade just över min choklad...hmm..

http://trollpackan

 
Filifjonkan

Filifjonkan

30 november 2007 20:36

HAha ja, jag ber så mycket om ursäkt att jag inte sökte runt och kollade upp ifall någon annan också hade döpt sin blogg/sitt bloggnick enligt Tove Janssons figur Filifjonkan. Men om det ska bli gnäll så är det väl Tove som har den enda rätten att gnälla egentligen.
Ha en fin kväll nu!

http://www.metrobloggen.se/vintermys

 
Ingen bild

Filifonkan

30 november 2007 20:51

Jamen du missförstår ju jag menar att det blir problem både för dig och mig med sammanblandningar när vi kommenterar på samma blogg och många känner ju mig sen förut och vissa känner dig men inte mig,,ja du kan ju tänka dig resten! Svarar du på en kommentar så får anske jag tillbaka nåt jag inte har skrivit och lika för dig är du med nu då?!!!

 
Ingen bild

dsorfi

30 november 2007 22:01

Fjonkan måste vara jättesnäll som får så fina presenter

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards