Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 4 december 2007

Filifjonkan har en vilodag efter måndagens bilåkande skönt sitta och läsa framför brasan

Av Filifjonkan - 4 december 2007 05:27

 
 
Ingen bild

pia puma

4 december 2007 05:32

Ha ha lilla Pysen med luva. Så sött.

 
trollpackan

trollpackan

4 december 2007 07:38

Hmm..lilla My har klätt ut Pysen...hoppas att ingen försöker att tända honom som Puff i "Musses och Plutos jul" där han står på spiselkransen....
Ja, ta det lite lugnt idag du!
kram

http://trollpackan

 
Hannele

Hannele

4 december 2007 07:59

Filijonkan har det mysigt, jag älskar såna dagar, speciellt på hösten, och på vintern och våren och...

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

4 december 2007 08:38

Morrn morrn
Piapuma. Ja visst är Pysen söt i julemössan
Trollpackan: Näe då har gömt stickorna så My inte hittar dem
Hannele: Ser att du gillar brasdagar med bok det duger alla årstider det är jag helt inne på med en skön bok en skön fotölj ingen som stör bara vara mäniska

 
Ingen bild

dsorfi

4 december 2007 08:58

Välkommen hem fjonkan.

 
helga

helga

4 december 2007 09:09

Idag ska du ta dig en skön vilodag och njuta av brasan...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
coz

coz

4 december 2007 09:26

High high!
Kommer in på din blogg igen.
Det var knas på min dator igen!
Ser att du rest igen.
Filifjonkan har blivit en riktig Cozmo-polit!
Jag blir så djävla avundsjuk!
Resor?
Det var då det!Får ju jag säga.
Men du!
Vi har julpyntat denna helg och målning och annat kul blev det också.
Köpte Paul Potts "One chance".
Han sjunger ju bra med väljer fel låtar.
Den enda som går mig till hjärtat är när han sjunger "Caruso".
Jag kan gråta där.
Till jul köper jag lite Pavarotti.
Undrar om han har sjungit Caruso?
Nåja det tar jag reda på.
Sen köpte jag Crister Sjögren sjunger religiösa sånger.
Det är så lugnande.
Och en Tommy Körberg sjunger julsånger.
Det var det.
Slut på meddelanden.
Önskar dig allt gott!
fader-coz

http://fader-coz.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

4 december 2007 10:15

Dzorfi: Man tackar så mycket,,,
Helga: Ja det blir en vilodag med lite mys
fader Coz.: Vad roligt att det fungerar igen trevligt med shopping förstår jag.Det var skön musik du valt Pavarotti ja den mannen en stor man med en stor röst som tystnat men ändå inte den hörs och kommer att höras länge länge

 
maria

maria

4 december 2007 10:26

Det har Filifjonkan så rätt i, man behöver ta igen sig lite efter att ha brukat sin energi:) Så då gör man bäst i att göra som fjonkan gör, mys med en bok!

http://gnallspikarochlivsflanorer.blogspot.com

 
akson

akson

4 december 2007 11:05

Även Filifjonkor har rätt att ta vilodag! ;)
Ha en skön dag!

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

4 december 2007 11:46

Maria: Ja visst har man rätt till en vilodag det är säkrast man känner sig själv bäst eller hur!
Akson: Ja precis som Maria sa tackar för det ha det skönt du med

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

4 december 2007 12:42

Om du har lust att sticka något, så kolla in vad jag har hittat för roligt pyssel!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Husfrun

4 december 2007 13:28

Ja den som hade en brasa att sitta framför ändå. Förstår att det är mysigt och sitter man för nära så får man så rosiga kinder....hihihi

 
Moa/Monica

Moa/Monica

4 december 2007 16:51

Åh.. så mysigt det låter, här sitter jag o småfryser.. får nog också tända en brasa.. ha så gott med boken.. och fya de där som stör så.. tyst jag läser.. gå nånannanstans.. med er nuuuu... Kram..Monica

http://moasgard.tradgardsblogg.se

 
UnderCover

UnderCover

4 december 2007 19:03

Ååååh, vad det låter mysigt. En brasa och en bra bok så ska det bli när här när tomten har varit här. Flera da'r ska jag inte göra annat än precis det *nickar och längtar*

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards