Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 6 december 2007

Idag är det dags att skriva och frimärka så man får iväg dem

Av Filifjonkan - 6 december 2007 06:42

 
 
Hannele undrar

Hannele undrar

6 december 2007 07:18

Filijonkan är nog den juligaste jag känner, oj, inte bra med blsten inomhus, katten kanske kan hjälpa till med frimärken, jag har också köpt frimärken, menkorten ska klistras ihop.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
trollpackan rufsig i håret!

trollpackan rufsig i håret!

6 december 2007 07:34

Oj, vilken vindpust! Och korten iväg åt alla håll...kisse kanske kan jaga rätt på dem? Hmm...fast då kanske de inte är som nya längre?
Hoppas att du inte får skrivkramp av att skriva alla korten..
Trevlig torsdag!
kramis

http://trollpackan

 
helga

helga

6 december 2007 09:09

Det blir mycket skrivande idag ser jag. Håll i hatten nu... annars kanske den blåser iväg!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

dsorfi

6 december 2007 10:43

Fjonkan verkar hålla tidsschemat till jul bra,det är värre med dsorfi.

 
Ingen bild

Husfrun

6 december 2007 11:10

Vi får bilda en förening för oss som inte håller tidsschemat....hihi.

Man blir i alla fall glad av att gå in på Filifjonkans blogg så det så.:)

 
Moas gård

Moas gård

6 december 2007 11:16

Ja här är det full fart ser jag.. ligger nog efter lite.. men korten är snart klara i alla fall.. men frimärken är ej inköpta .. stress stress.. är inte bra..=) ha en bra torsdag..Kram

http://moasgard.tradgardsblogg.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

6 december 2007 11:55

Hannele:Filifjonkor är juliga av sig hm skall du klistra julkorten jösses jag köpte färdiga med en sida bara blir för dyrt annars skall skicka några över postens sida med
Trollpackan. Näe apsseluuut ingen kisse får jaga mina kort han biter små hål i dem ju hördu kamma dig eller ta på en mössa det gör Filifjonkan fnisss.
Helga;: ja det blir det verkligen skall sitta i lugn o ro i alla fall
Dzorfi:Nja tidschemat är det lite si och så med här faktiskt också du har ju hunnit bakat undan mycket i alla fall
Husfrun:Hehe ja en förening kunde ju vara kul där vi inte gör något fniss tackar för snälla ord


 
Millis

Millis

6 december 2007 13:25

Oj, vad Filifjonkan är tidigt ute...mycket bättre än att va som Millis...färdig i sista minuten;)

http://millis.bloggagratis.se

 
Ett förvirrat Trolltyg

Ett förvirrat Trolltyg

6 december 2007 13:42

Jaha... och vad fattade jag, ser Fjonkor i dubbelt 1:an o 2:an. Sen letar jag förtvivlat, och till slut hittar jag henne på bloggspot. Men ändå inte. Hossas du Fjonkan 1 får hjälp av Fjonkan2 att samla ihop korten som ligger utströdda överallt

http://blogg.marlenes.nu

 
Trolltyget undrar

Trolltyget undrar

6 december 2007 13:45

Undrar vilka elakingarna är som inte bryr sej om ifall småfaglarna har mat eller ej.... Fjooooooooonkan.... *lutar huvudet bedjande*.... du skickar inga julkort till dom hoppas jag

http://blogg.marlenes.nu

 
Ingrid E

Ingrid E

6 december 2007 15:49

Filifjonkan är ordentlig och ute i god tid med sina julkort, inte som slarviga Ingrid. Blåser gör det rejält idag och det är varmt, 9 grader och sol. Härligt!
Filifjonkan! Originalet är alltid bättre än efterapningar!

http://ingridsblandning.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

6 december 2007 16:42

Moas gård:Ja du stressen ligger på lur i buskarna hela tiden alltid glömmer man något
Millis: Jaha det säger du Milis filifjonkan säger var och en efter sina mått-Fjonkan har mycket kvar ännu
Ett förtvivlat trolltyg: ojoj kära du men vet du vad jag har ordnat så jag finns med en bild med min rosa hatt på och bara huvudet det är jag det med just för att vi inte skulle trassla ihop oss med den andra tjejen visste att det skulle bli rörigt försökte få henne att byta men hon var inte med på det allt tog det på fel sätt gjorde hon tråkigt men inget att göra åt så jag är som vanligt på bloggen här och hos Hannele och andra är jag samma fjonka men med bilden rosa hatten

 
Ingen bild

pia puma

6 december 2007 16:44

Oj då ,du e duktig som vanligt fjonkan. Själv tänkte jag göra egna men vet inte om jag hinner. Det återstår att se;) Julstädningen är påbörjad och granens plats är äntligen undanröjd. Kan ju inte ha den mitt i rummet även om Thindra dansar runt den.

ram kram

 
Ingen bild

Filifjonkan igen

6 december 2007 16:46

Trolltyget:heheh Näe då de skall inte få några julkort utan Filifjonkan hoppas de fryser på julafton då inte snälla alls
Ingrid E,;Det är nog ingen fara med slarvet hos dig fnissar det är stoppdatum från posten den 16 för julkorten så du hinner, Men jag gör mitt i tid och sen är det annat jag inte hunnit men det blir lite dag för dag nu Jaha blåsigt var det i morse här men nå är det 8,3 och varmt konstigt väder Ha det bra nu ikväll du

 
UnderCover

UnderCover

6 december 2007 18:05

Ja, just det ja! Mina kort ligger ju åxå och väntar på att beskrivas. Hade jag ju glömt juh. Tänk vad det är bra med blogging, man blir påmind om så'nt som ramlat ur hjärnan...bra det *nickar och tackar för påminnet* :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

6 december 2007 19:40

Alltid lika kul att ramla in i din blogg för att se dina äventyr och bilder. Hinner dock oftast inte ens skriva en kommentar och känner mig som en bov för det.

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

6 december 2007 19:49

Hej PiaPuma:å hade du tänkt göra egna fina julkort så kul men som sagt tid tid den räcker inte alls
UnderCover:Ja visst är det bra med blogg man blir påmind om olika grejor bra bra
Nina på Johansgården:Men kära du det är inget skriveritvång här vill man och har tid så skriver man inga måsten har vi väl på bloggarna har jag trott i alla fall..så är det hos Filifjonkan och vill man ha en kommentar om något spec så får man säga till tycker då jag. Men visst är det trevligt när någon skriver men Nina ha det bra nu

 
curlingmormor

curlingmormor

6 december 2007 21:13

Ja det var det där med julkort ja, vi har inte ens skrivit våra ännu och i år så får det nog bli guben som skriver.
Kramizzzzz

http://curlingmormor.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards