Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 8 december 2007

Lördagen har infunnit sig viktiga saker skall packas in i vackra papper

Av Filifjonkan - 8 december 2007 05:09

 
 
trollpackan förtjust!

trollpackan förtjust!

8 december 2007 08:11

Godmorgon!*kvittrar*
Vilken julstämning jag får av att titta in hos dig!
Titti ser lite lurig ut, han har säkert snott en rosett utan att du har märkt det;)
Ha så trevligt på julmarknaden idag!
Kör försiktigt!
kramis

http://trollpackan

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

8 december 2007 08:17

Nu ska jag lära mej av Filijonkan, maken och jag har alltid packat de sista paketen på natten den 23:e, trötta, samma med julkort, sista natten, sent. Det är väl våran tradition att jularbeta på natten :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

pia puma

8 december 2007 09:01

Här inne är det julstämning alltid. Tänkte ta och fixa lite mer idag här hemma. Jag ahr en lugn och fin lördag med bara Thindra idag. Det enda jag ska göra är att åka ber på stan och köpa en present till min brorson och kanske jag tar mig en tur förbi bo...et;) och sen måste jag ju köpa glögg. De vore något till ikväll när jag sitter och myser:))

 
Frumpan tassar in

Frumpan tassar in

8 december 2007 09:02

Mm... måste också packa in viktiga saker!

Nyfiken som jag är kan jag inte låta bli att klämma lite försiktigt på några klappar bakom Filifjonkans rygg...

Ha en härlig lördag, kram.

http://Frump.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

8 december 2007 09:52

Trollpackan:Ja du har rätt rosetterna försvinner Titti kan konsten ha det så trevligt själv idag du
Hannele: Jamen det är väl en trevlig tradition maken och du har då,,synd att ändra på det! :)
PiaPuma:Å skall du ha lite mys med tindra men var är Lilyrose då? är inte hon heller hemma?
Frump:hehe ja du får det lite hårda saker i de här paketen mycket till hushållet alltså..ha en bra dag

 
Ingen bild

pia puma

8 december 2007 09:58

Jo då Lily Rose kommer nog fram mot kvällen. Hon vill inte vara med just nu när det är fullt med kartonger och allt efter julsakerna. Hon är rädd om sin fina klänning och att on ska ramla ner i en kartong o hamna nere i källaren över jul.
Hon sitter i min tv-hylla och har en kanonutsikt över arbetet och hjälper oss därifrån.
Men om Thindra också kunde det. Själv tror jag det är större chans att on hamnar i en kartong som hon ar i dem.

 
Ingen bild

dsorfi

8 december 2007 10:32

Go'morron fjonkan,ha nu en skön helg.

 
Ingen bild

Filifjonkan

8 december 2007 11:02

Piapuma. åhå då förstår jag ja jag saknar den söta damen hon gör rätt som aktar sin klänning,,Så Tindra hjälper inte till? Lite nytta får hon väl göra för maten hälsa henne det från Titti
fniss...
Dzorfi. Å Man tackar,, åker du nu då?

 
helga

helga

8 december 2007 11:25

Så mysigt och juligt du har det!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Gunilla/Nilla

Gunilla/Nilla

8 december 2007 11:31

Har du redan kommit så långt att du slår in julklappar. Själv har jag inte köpt en enda, suck!!!
Här snöar det inte. Barmark och klarblå himmel med sol. Inte kan man tro att det är december.
Tack snälla du för alla värmande kommentarer på min blogg. Blir så GLAD när jag ser att du tittat in.
Ha en underbar helg
kram/Gunilla

http://kortnilla.blogg.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

8 december 2007 11:45

Helga; Ja det skall vara det nu snart lucia med ju :)
Gunilla Nilla: Jamen du har ju så härligt fina saker på din blogg som du gjort man blir glad av dem ju Du hinner slå in dina klappar med. Tid är det enda Filifjonkor har gott om tror jag!

 
tussegumman

tussegumman

8 december 2007 12:17

Vad Filifjonkan är duktig som är ute i god tid! Jag har inte ens börjat med julklapparna ännu! Städat har jag och juldukarna skall läggas på alla borden! Sonen vill baka pepparkakor idag så det skall också hinnas med! Ha en fin helg och ta hand om sig Filifjonkan/Kramar Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards