Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 14 december 2007

Filifjonkan har klätt granen och klämt in den i hörnet som Hannele hjälpte henne att dra skåpet från

Av Filifjonkan - 14 december 2007 03:58

 
 
Ingen bild

pia puma

14 december 2007 05:58

Men titta så fint det blev. Ja det där med plats känner jag igen. Detvar precis på millimetern här med.

 
coz

coz

14 december 2007 07:00

Kom in på din blogg för första gången på 2 veckor.
(Datorkrångel)
Den är för svag och gammal.
(Hmm.Tycker jag känner igen det där nånstans!)
Ha det bra nu! Och tack för att du tar dig tid att kommentera min blogg!
Och God Jul och så!
(Om jag inte lyckas komma in på bloggen nånmer vill säga.)
coz

http://fader-coz.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

14 december 2007 07:07

Godmorgon! Så du är redan i faten som vanligt?

Fint blir det med granen! Många klappar och det är ju kul när de ska öppnas, och kul för kisse att leka med alla rosetter av snören!
kram

http://trollpackan

 
Hannele

Hannele

14 december 2007 07:36

Filijonkan, visst är det ofta så, att helt plötsligt så finns det klappar i alla fall, nu tar jag en kopp här i stället, nu ska jag inte bjuda nästa gång, förrän jag har dukat färdigt, men nu ska jag i väg och köpa ägg tills i morgon..

http://hannelesjul.blogspot.com

 
helga

helga

14 december 2007 08:45

Vi brukar ta in granen den 22 eller 23 dec och en gång för 15 år sedan "gick vattnet" när vi höll på - sonen föddes på morgonen den 23/12...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

dsorfi

14 december 2007 09:00

Dsorfis gran är också på plats men inte julklapparna, de är inte inslagna ännu.
Dsorfis katter håller som bäst på att klä av granen igen men hoppas den ska få ha lite kulor kvar till jul.

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

14 december 2007 09:46

Japp, granen ska upp i tid före julaftonen. Jag brukar ta fram den i samband med lucia ungefär, så i morgon händer det! Julgran fram! Klart man ska njuta av julgranen genom att ta fram den i tid, vill inte ha gamla traditioner att vänta till dagen innan julafton... eller julaftons morgon. Det blir så snuttigt och kort då... ju!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

14 december 2007 10:46

Piapuma: Ja de tar så stor plats granarna så man får använda skohornet nästan
Coz: Vad trevligt att det gick bra nu då alltid roligt att få ett besök av "konstnärn"
Trollpackan: Ja kisse har fullt upp denna tid verkligen
Hannele:Skrattar så du skall iväg och handla ägg skrattar gott ja dina frukostar smakar bra när de blir av det vet jag,Ja och klappar detär som du säger verkar som de liksom ynglar av sig,,u ser att platsen blev precis när vi hade flyttat skåpet du och jag:)
,

 
Ingen bild

Filifjonkan igen

14 december 2007 10:50

Helga: hahah ja så kan det gå med vad kul vilket minne just för den dagen ni fick.
Dzorfi:Jaha dina katter tycker du varit snäll som givit dem en så fin leksak förstår jag Klapparna de hinner du nog med idag kanske
Nina på Johansgården: Håller med dig det är så mysig stämning med granen inne så den skall stå ett tag innan den släpper barren ibland har man otur

 
Tant Tagg

Tant Tagg

15 december 2007 11:04

Gran?
Jag undrar om vi kan ha någon gran i år....möjligen fastspikad i golvet.
Varför?
Jo, Sören Skutt förståss.

http://www.tanttagg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards