Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 22 december 2007

Filifjonkan lovade bort sig lite som barnvakt häromdagen

Av Filifjonkan - 22 december 2007 03:52

Det börjar bli väldigt marigt att hinna  med och blogga och svara på kommentarer det har nog alla likadant i dessa tider så det får gå som de kan med det!

 
 
coz

coz

22 december 2007 07:22

Många granar blev det!
coz

http://fader-coz.bloggagratis.se

 
trollpackan fnissar!

trollpackan fnissar!

22 december 2007 08:15

Ja, det är nog så med tiden hos de flesta, fast jag har ju ett par timmar mer än er andra*skratt*

Hmm...inte bara tomtar på loftet, ser att det även finns plats för ett gäng granar*fniss*
kram

http://trollpackan

 
Monica Hansen

Monica Hansen

22 december 2007 09:32

Dina bilder är fantastiskt bra!

http://intestickbloggen.blogspot.com

 
Ingen bild

dsorfi

22 december 2007 10:11

Så snäll fjonkan är som är barnvakt,ha nu en skön dag.

 
helga

helga

22 december 2007 10:41

Jag kommer också att ligga lite lågt över julen. Ha en fin dag med grannbarnet...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Hannele skrattar

Hannele skrattar

22 december 2007 11:09

Hihi, jag var med sonen i en granpark i går, för första gången, det har varit maken som köpt gran med barnen alla år, men han cyklade ju i går. Jag hänger på intrenet lite grann, men får önska Filijonkan en riktigt fridfull ju nu, så jag inte missar det, kram

http://hannelesjul.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 december 2007 12:08

Coz Ja det är en granpark förstår du :)
Trollpackan:Skrattar ja du det finns både det ena och andra på mitt loft må du tro fast änglarna väger över i antal..fniss
Monica Hansen: å tack så mycket och god jul på dig
Dzorfi: Ja visst är jag precis som du!
Helga: Aha ja det går inte på annat vis
Hannele: ja visst är det mysigt,,fnissar
hinner vi hänga på nätet så gör vi kanske råkas vi då! En rikitgt god jul med julefrid önskar jag dig tillbaka,



 
maria

maria

22 december 2007 15:06

Så fjonkan snäll som vanligt, låter hon inte mig och trollpackan komma svischande på kvasten och snatta fikabröd så barnvaktar fjonkan barn, det är snällt det. Jag hoppas nu att Filifjonkan får en så trevlig och bra jul som det bara går!!! Kramar på sig!

http://gnallspikarochlivsflanorer.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards