Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Det stora lugnet har intäffat katterna samsas i korgen .Filifjonkan i ryggläge på soffan

Av Filifjonkan - 29 januari 2008 16:10

 
 
helga

helga

29 januari 2008 16:18

Vad skönt att det blev lugnare... så du fick lite vila!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

29 januari 2008 16:21

Helga ; Ja det var skönt läser Hänt i veckan med då

 
Ingrid E

Ingrid E

29 januari 2008 16:23

Skönt nu kan vi slappa av. Tror jag tar mig en fika nu.

http://ingridsblandning.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

29 januari 2008 16:39

Ingrid E tror jag hänger på med en kopp fika sugen jag med nu

 
Frump

Frump

29 januari 2008 17:41

Ja där ser man, lite fräs och morr först och så när ingen reagerar så är det bara att inordna sig, lilla Lakris verkar vara rätt klok som fattar att det inte hjälper att löjla sig så där... *fniss*

Ha en bra kväll, kram!

http://frump.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

29 januari 2008 17:44

Vad skönt att de kan hålla sams så du lugnt kan ligga i soffan och softa!
kramen

http://trollpackan

 
Hannele

Hannele

29 januari 2008 18:41

hihi, det var ju skönt att allting gick bra

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

29 januari 2008 19:04

Vad härligt att de samsas!

Dotterns katt är opererad i eftermiddag, hela urinblåsan full med urinsten. Tro sjutton att han var illa däran. Den stackaren. Nu i kväll får hon hämta hem katten och ska ge den smärtstillande spruta på egen hand... alltså ge sprutan själv till katten. Hon är lite nervös och mamma kan inte hjälpa henne för det är för långt mellan oss. Många mil. Suck! Men hon klarar det säkert.

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Marlene / trolltyg & änglaströssel

Marlene / trolltyg & änglaströssel

29 januari 2008 19:27

Rusade hit för att strössla lite Änglaströssel i Fjonkans gloria,,, här skulle ju osa katt hörde jag. Istället ser jag att lugnet redan infunnit sej men jag lämnar kvar en påse med strössel som Fjonkan kan ta till om katterna börjar osa igen, eller om glorian blir svart av diverse osande utryck.
Kul att du hittade vägen till mej idag.

http://blogg.marlenes.nu

 
Ingen bild

Filifjonkan

29 januari 2008 19:41

Frump: ja Lakris är en go kisse jag är farmor åt honom,,fnissar
Trollpackan Ja jag blev däri 2 timmar läste tidningen och sussade en stund med
Hannele: ja det var det lite skärrat i morse
Nina : ohh stackars lille kisse och ge spruta urk kunde den inte få stanna kvar över natten stackaren,,ujuj hopas allt går bra håller tummarna. Ja ibland är milen för ånga mellan
Marlene:Tackar tackar för strösslet det var behövligt men nu har det lugnat sig så det är frid i huset. Skönt har läst i tidningen på soffan i ryggläge och sussat en stund


Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards