Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Filifjonkan med sällskap var och tittade på nya bilar som visades..

Av Filifjonkan - 22 februari 2012 05:00

 

 
 
fina frun

fina frun

22 februari 2012 09:45

Åh vad synd att den inte kunde få följa med hem :)

http://finafrun.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 februari 2012 09:51

Fina Frun Ja det hade varit klalas att få betal och ta den med sig hem men priset nä det fanns inga möjligheter men lusten fanns jag lobvar

 
cat

cat

22 februari 2012 10:17

Åh den hade säkert passat mig också, men även min börs är för liten.

http://1bildibland.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 februari 2012 10:23

Hej Cat ja hmm kanske om vi delar på¨den så kan vi klara av det skratt,,,

 
cat

cat

22 februari 2012 11:09

Hej igen. Jag tror att bron på min bild är från slutet av 1700-talet, för herrgården som den leder till är från den tiden :)

http://1bildibland.blogspot.com

 
sus

sus

22 februari 2012 11:13

Men du gör ju reklam för den här på bloggen..visa bilhandlar´n att du minsann gör reklam och att du oxå kräver att då få disponera aktuellt fordon.
Trevlig dag önskar jag dig!

http://susidus.minatankar.nu

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 februari 2012 11:42

Hej Sus,,,hahaha ja det har du ju rätt i tänkte inte jag på ville bara man skulle veta vad det var för märke men jag nöjer mig med att ha fått provsuttit den och klappat på den lite var rätt häftigt det med,,,trevlig dag till dig med.

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 februari 2012 11:44

Cat så snällt av dig att tala om det ja de är vääldigt ganmla de där broarna har en i vår by med fast inte så många valv som den du visar den är längre din

 
Ingen bild

Malou

22 februari 2012 11:56

Men tänk om den hade varit röd! Tänk bara...mmm...

 
Filifjonkan

Filifjonkan

22 februari 2012 12:21

Hej Malou...jaha det du kanske hade varit ännu snyggare ..men såg ingen där på utställningen men man kan kanske beställa...skratt..

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
zoega59

zoega59

22 februari 2012 12:34

Halt är bara förnamnet på dagens vägunderlag.
Ärligt talat, jag skiter i om jag får ogiltlig frånvaro idag. Anser inte att man ska behöva riskera livet för att gå på en rutten kurs

Hoppas du har en bra onsdag
mvh

http://zoega59.blogspot.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

22 februari 2012 14:42

Hej Zoega. Jösses så du tar i vännen..inte bra för blodtrycket. Ja du är ju ansvarig själv för det du gör eller inte gör med din kurs så det är ju upp till dig.
Ha det bra själv då.













http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

22 februari 2012 17:44

hej Filifjonkan, visst kan man bli kär i sådana ting också, attans att plånboken inte riktigt räcker till för att du ska kunna slå till, visst är den urtjusig
Sv: jag var redan inne och sökte på det porslinet och visst hittade jag en del, det finns ju hur vackra serviser som helst ju
en fin kväll till dig - bamsekramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

-Nena-

22 februari 2012 17:59

Åh så fin...
Ibland kunde man drömma om en djupare plånbok ;)

 
Trollpackan

Trollpackan

22 februari 2012 18:25

Ja, min plånbok är då alldeles för liten för ALLT som jag vill göra och ha. Suck. vad gör man åt det? Det funkar iallafall inte att jobba och att spara, för det blir ju inte de mängder med pengar som behövs*skratt*
jag har ju den där oskrapade trisslotten*fundrar*...hmm...kanske skrapar den ikväll;)
Idag så har vi jobbat fast butiken är stängd, har haft två olika leverantörer där med HÖSTvaror, fast inte ens våren har visat sig än, som de ville att vi skulle beställa. Bland annat skinn;), och det finns ju mycket snyggt*fniss*
Jobb hemma och jobb borta!*skratt* Så är livet.

Nu blir det soffan*pyser iväg direkt*

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 februari 2012 18:36

Ansepanse ja det är svårt låta bli när man ser dessa vackra vidunder man önskar man kunde men de tär ju bra också att få ha lite drömmar kvar...Jaha du har kollatr där ja man blir så sugen lika på tradera kan du söka på serviser ju... Ha det bra du med.

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 februari 2012 18:37

Nena Ja en s plånbok stor som en kasse ubgeföär sprängfylld vore bra.

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 februari 2012 18:41

Trollpackan ja kan du begripa att plånböckerna alltid gnäller när man vil ha något större så att säga och att jobba sig till miljonär är dömt att misslyckas om man skall jobba ärligt alltså. Man vill ju kunna sova lugnt Hålller tummarna för din skraplott i kväll då vore ju kalasroligt om den slog till så du hpoppade högt ,,,säg till då såman slippe rvara nyfiken hihi,, jahsá skinn sa du? till hösten.. jo det finns så mycket fint så man vågar sig knappt in i butikerna just nu man får hålla igen lite i min värld just nu..men sen så...hm,,jo slit och släp det finns det gott om man behöver inte lkerta det liksom bara faller ner över en ungefär...

 
Gudrun

Gudrun

22 februari 2012 19:19

Så skönt att man i alla fall kan drömma.
Önskar dig en fin kväll.
Kram

http://bjorkudden.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 februari 2012 19:43

Hej gudrun Ja det är tur det det liksom förgyller en grå söndag.Kram tillbaka

 
fina frun

fina frun

22 februari 2012 22:56

Hoppas du somnar gott när det är dags :)

http://finafrun.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

22 februari 2012 23:11

Hej Fina Frun. jadå tack det gör jag är på gång straxt nu med det så godnatt till dig med.

 
4U2

4U2

23 februari 2012 21:06

Man får drömma! :)

http://4u2really.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards