Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2012

Lite info sent omsider.

Av Filifjonkan - 16 augusti 2012 00:59

 

 
 
Ingen bild

Malou

16 augusti 2012 09:41

Hoppas att du har haft - och fortfarande har - en fantastisk sommar. Det har jag haft!
Men kom gärna tillbaka såsnart du kan och har lust - du är efterlängtad!

 
Trollpackan

Trollpackan

16 augusti 2012 20:48

Hoppas, och tror, att du har haft en fantastisk sommar!
Förstår att du vill vara bloggledig den här årstiden:)
Hmm...fast jag ett tag fundrade lite om det har hänt något?*orolig*

Kramen!

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
Znogge

Znogge

17 augusti 2012 07:05

Trevligtmed ett livstecken! Du är välkommen då :D

http://znogge.wordpress.com

 
UnderCover

UnderCover

19 augusti 2012 16:56

Hoppas, trots denna låååånga blogpaus, att allt är finnemang med dej

Välkommen tillbaka när det än blir

http://tankarochbilder.wordpress.com

 
Ingen bild

cyndi

20 augusti 2012 08:30

Om Filifjonkan återkommer
så gör Cyndi det också :-)

 
ansepanse

ansepanse

20 augusti 2012 11:40

hej Flifjonkan, det ser jag fram emot med glädje :) jag har saknat dig
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
sus

sus

21 augusti 2012 20:27

Hej Filifjonkan, Pysen och Titti.
Jag noterade ett litet fel.. det står ev.. men det tolkar jag som om du bara lyckade peta på två tanganjenter av misstag.
Hoppas din sommar har varit (och är för den är inte slut än!) bra. Säger som Trollpackan, har varit lite orolig att det hänt något. Vet ju att det har regnat förfärligt i Filifjonkan-landet..men hoppas ändå att Filifjonkan har sluppit ro runt i trädgård i en eka.
Sedan ska vi väl inte vänta till senhösten för att Filifjonkan dyker upp här igen med sina varma och mysiga betraktelser?
Sköt om dig och så ses vi när vi syns här i cyber!
KRAM! (och tass från Ludde!)

http://susidus.minatankar.nu

 
wiper

wiper

1 september 2012 13:13

Det ser jag fram emot. Du har en toppenblogg och jag gillar dina bilder.

Ha en skön helg
kram

http://wiper.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards