Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2006

Filifjonkan ber aftonens bön till datorn....

Av Filifjonkan - 19 oktober 2006 18:51

Fader Dator, som är i Centralen.Helgad vare din skärm.Tillkomme ditt tangentbord.Ske din vilja, såsom i MinnetSå ock på skrivaren.Vår dagliga lista giv oss i dag,Och förlåt oss våra misstag,Trots att vi icke förlåta dem som programmerat fel.Låtom oss icke ha långa svarstiderOch fräls oss från Virus.Ty Företaget är DittOch Makten och PersonalenI Evighet.Enter.

 
 
Breezie

Breezie

19 oktober 2006 20:00

Den aftonbönen lät ju toppen! Finns det kanske en om hoppande gubbar också? *skrattar* Jag kommer ingen vart har inte fixat nått prog än. Men vill i alla fall tacka så mycket för hjälpen och ditt tålamod med mitt tjat. 1000 Tack
Breezie

http://Breezie

 
marie

marie

19 oktober 2006 20:07

Jag var ju också tvungen att skriva in en bön i min blogg ;) Härmas lite! Hihihi! Din var bra!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fru Fundersam

19 oktober 2006 21:05

En blir nästan religiös ....

Bäst att leva irl också. På sidan om. Så att man inte blir FÖR beroende. ;-)

 
Filifjonkan  skrattar

Filifjonkan skrattar

19 oktober 2006 22:38

Breezie inga problem om man inte frågar så lär man sig inget Du får återkomma om det är något mer kan jag svara så gör jag det,Marie läste din men den sista var bra den med lusen skrattar,,Fru Fundersam ja man får stänga av bloggen ibland, Filifjonkan slocknade framför tv ett par timmar så då vet man inte vad som förevarit heheh

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Oktober 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards