Filifjonkans värld

Alla inlägg under augusti 2007

Av Filifjonkan - 20 augusti 2007 05:16

Godmorgon. Filifjonkan har funderat hit och dit. Min tid räcker inte till just nu bloggen tar alldeles för mycket av min tid.Måste försöka hinna med lite annat med. Nu tar jag en Time out och blir borta ett bra tag . Kan tänkas att jag återkommer någon enstaka gång emellanåt vet inte riktigt ännu. Kanske tittar jag in och läser er kanske kommenterar jag i mån av tid. Men nu får ni alla mina bloggvänner ha det så bra det går och ta vara på er.Filifjonkan går i höstdvala.


Tillägg den 29 augusti. Tack för alla kommentarer har läst dem nu  och gulliga är ni allihop,, men fortsätter med mer Time out.Ingen fara med Filifjonkan alls men har dåligt med tid för närvarande .Ta hand om er allihop.


Av Filifjonkan - 19 augusti 2007 19:41

Lite som jag inhandlade på en gårdsbutiki veckan.Tackar för alla kommentarer skall försöka hinna svara på det i morgon

Av Filifjonkan - 19 augusti 2007 05:17

Blåbär är gratis och gott så en härlig dag på alla 4 i skogen med siktet inställt på nybakad blåbärspaj med vaniljsås till blev det. Men dessa hemska myggor gör sitt bästa på att vakta dem kvar i skogen  man får en veckas prickigt kliande som bonus när man beskattar skogen på det blåa guldet..men det är värt det för i år är det gott om blåbär och odon,


Av Filifjonkan - 18 augusti 2007 20:26

Nu skall Filifjonkan se den roliga filmen kl 21 på tv4 film så jag stänger ner för idag.Tack alla för vi hjälpts åt att förgylla denna dag åt oss själva och godnatt med er och sov så gott.I morgon är en ny dag!

Av Filifjonkan - 18 augusti 2007 16:53

Känns rätt bra just nu den innehåller allt ja ingen spårvagn eller symaskin eller så men den scannar och skriver ut i färg samt svartvitt också. Den är liten och nätt passar på mitt lilla bord så bra så bra. Den andra jag fick fungerar så bra men denna har lite fler funktioner.Filifjonkan skall ge den gamla till sin mor det blir bra. Här är en bild på den och jag har "kristnat" den redan till "Skalman". Amen! Säg godag till den nu är ni snälla så den känner sig hemma..( har inte kommit ännu) men den är synsk!

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards