Filifjonkans värld

Alla inlägg under november 2007

Av Filifjonkan - 30 november 2007 17:01

Postlådan stod med locket öppet och det stack upp ett långsmalt paket.Inuti det så var det denna skapelse som Moa/Monica gjort åt Filifjonkan,En ängel som ville bo hos mig och hon fick fytta in per omgående, Vi hade ett litet dopkalas för henne och hon fick namnet Ingeborg,Det trivdes hon bra med. Tack Moa/Monica för denna sötnos,Den är fotad med webbkameran och det blir inte så bra då.
Sen är Filifjonkan sur på bloggen igen! Den är inte klok den bär sig åt hela tiden,,morr,man skriver kommentarer och svar och de kommer inte in,, man gör om det, samma visa kommer inte in,,, en tredje gång så ger man upp och säger hemska ord!Kommer man överhuvudtaget in får man visst vara glad verkar det. Så om ni inga svar får från mig så vet ni vad bloggen styr med,

Av Filifjonkan - 29 november 2007 18:55

Nu är Filifjonkan klar med baket och slut som människa.Det vart jobbigt hade satt en jättedeg.Bra att ha,,, här är ett urval av dem men bilderna är så dåliga för jag har fått knäppa dem med webbkameran och det går inget bra på kvällen när det inte finns dagljus det röda skall alltå vara tomterött och pepparkakorna skall vara sedvanlig brun färg. Varsågod om någon vill smaka. Orkar inte svara på kommentarerna som jag fått idag tråkigt nog men jag måste röja i köket nu.Säger bara tack allihop för era skriverier idag,

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards