Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 26 november 2007

Filifjonkan alldeles förstummad!...

Av Filifjonkan - 26 november 2007 15:14

Filifjonkan fick ett paket idag på posten . Ett stort blått paket och när man öppnade kartongen så låg en vackert packad julklapp till mig där. Ett följebrev sa att jag fick öppna den redan direkt.Med darrande händer och alldeles svettig av nyfikenhet öppnar jag paketet och däri ligger den vackraste ängel man kan tänka sig stor och grann är hon och hon ändrar färger och klänningen glittrar så fint med, Nu står hon i mitt sovrumsfönster  och är döpt till Ängla

Men att man kan få så fina presenter bara så där. Är alldeles tagen Det är min väninna i Norrköping som gjort mig så glad.  Tack kära vän jag är alldeles överväldigad.Hon är förevigad men syns inte så bra i motljus det är webbkameran jag fick ta den andra har jag utlånad just idag.


 
 
Hannele beundrar

Hannele beundrar

26 november 2007 15:56

Vilken glad överskning, här är det mest bruna kuvert.

http://hannelesjul.blogspot.com

 
Ingen bild

dsorfi

26 november 2007 17:28

Åh så tjusig,dsorfi blir avundsjuk.

 
helga

helga

26 november 2007 19:04

Vad kul att få en present bara så där...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

26 november 2007 22:13

Åh, vad kul att få paket sådär! Det händer ju inte så ofta direkt...hmm..om jag inte beställt något själv vill säga;)
Fin är hon!

http://trollpackan

 
tussegumman

tussegumman

27 november 2007 03:37

Oh vilken vacker ängel Filifjonkan fått! Den kommer säkert att lysa upp i vintermörkret. Så vacker! Ha det gott min vän/Kramar Tussegumman

http://tussegumman.blogspot.com

 
Millis

Millis

27 november 2007 07:26

Vad härligt med en överraskningspaket. En ängel är väl alltid en alldeles perfekt present, i alla fall till en Filifjonka och en Millis;)
Kram

http://millis.bloggagratis.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

27 november 2007 10:26

Oj, så kul med paket så där helt "appropå" (stavas det verkligen så här? Har nog aldrig skrivit det här ordet förut...fniss)
Fin var hon, och ändrar färg till och med...snäll väninna du har!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards