Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 11 december 2007

Filifjonkan vaknat av att maran varit i farten igen. Där rök julkapparna i drömmen

Av Filifjonkan - 11 december 2007 04:18

Tror jag får sluta mata fåglarna och ekorren drömmarna blir så konstiga verkar det som.

 
 
trollpackan

trollpackan

11 december 2007 08:48

Ja, drömmar kan spela en spratt minsann!
nej, sluta inte mata småfåglarna, drömmarna lugnar nog ner sig....åtminstone efter jul då alla har fått sina klappar;)

http://trollpackan

 
Hannele skrattar

Hannele skrattar

11 december 2007 08:57

Haha, jag tycker det är lite kul med drömmar man kommer ihåg, nu ska jag fortsätta med julstädningen, har fått ett skåp för alla mina vaser (dottern ville inte ha skåpet med glasdörr).

http://hannelesjul.blogspot.com

 
Ingen bild

dsorfi

11 december 2007 11:30

Ojoj eländigt,tänk dsorfi minns aldrig sina drömmar fast hon skulle vilja.

 
akson

akson

11 december 2007 11:55

Det var en roligt dröm. Jag kan också drömma helt tokiga drömmar som jag inte fattar heller. Men jag kan vakna och vara kvar i drömmen och inte riktigt veta om det är dröm eller verklighet.
Jag matar inga fåglar eftersom då kan jag inte sluta göra det. Och eftersom vi kan vara borta några veckor i stöten så tycker jag synd om de stackarna då jag inte är hemma och kan ge dem mat.
Hoppas att dagen blir bättre än i drömmen!

http://akson.wordpress.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

11 december 2007 12:09

Trollpackan: Jadå jag matar dem ändå de r så blöta ute nu ju med.
Hannele:Å så kul ett nytt skåp med glasdörrar skall du ha din vackra engelska blomsterservis i det kanske eller vad hade du tänkt nu när du fått så mycket plats..fnisss
Dzorfi: Var glad du slipper det inte alltid angenämt heller i drömmarna
Akson; Ja dessa konstiga drömmar hjärnan får ihop när man sover den måste koppla om i fel läge då.. det är nog klokt låta bli att mata dem eftersom ni far ikring rätt mycket tror jag med... Jadå det måste den bli verkar så hittills i alla fall fast så grått och mörkt

http://filifjonkan

 
Ingen bild

pia puma

11 december 2007 19:49

Dessa drömmar kan komma i alla de olika former som finns. Hoppas alla paket fanns kvar när du vaknade nu bara;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards