Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 15 mars 2008

Filifjonkans väninna bröt sitt ben efter ett fall från lite småisig trottoar

Av Filifjonkan - 15 mars 2008 05:23

 
 
Frump

Frump

15 mars 2008 05:40

Oj så det kan gå, man ska akta sig för trottoarkanter...livsfarliga, rent ut sagt!
Tur att du kommer på besök och livar upp dagen för henne!

Ha en skön lördag (och söndag). Kram!

http://frump.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

15 mars 2008 05:55

Morrn Frump, Instämmer där men hon är lite bättre nu kommer hem i rullstol på måndag säger de.Ha det bra du med Kram tillbaks

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

15 mars 2008 06:40

Filifjonkan är snäll, som kommer med skvaller, trottoarkanter är farliga, för bilar med, däck kan gå sönder, jg kan ramla utan trottoarkant också, hittills har jag landat mjukt...

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Dockmamman

Dockmamman

15 mars 2008 07:01

Oj, stackars din vännina, hälsa hon från mig, du ge henne en liten tulpan från mig kanske är lite uppmuntrande.

Idag ska jag iväg och pimpla för glatt livet, jobbet åt gubben som har det varje år så hoppas att barnen vinner nått pris *Ler*

Vannsjälv ett Gottogram och det var sååå roligt, skickar den som överaskning till gubben för allt han gjort för mig den senaste månaden/Kram för idag

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
trollpackan

trollpackan

15 mars 2008 07:20

Ja, trottoarkanter ska man se upp med! De kan vara ute efter en..
Trist att ligga sådär med benet hängandes i taket, så det är ju bra att du går dit så hon kan fördriva tiden ett tag med lite kul skvaller;)
Kram!

http://trollpackan

 
Ingen bild

dsorfi

15 mars 2008 07:39

Go'morron fjonkan,usch stackars väninnan men sånt händer så lätt.

 
M

M

15 mars 2008 09:33

Första gången jag är här och jag måste bara påpeka att det är väldigt mysiga illustrationer!
Hoppas din vännina mår bättre i benet snart!

http://icecreamandcake

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

15 mars 2008 10:00

Stackars Fjonkans väninna!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Helén

Helén

15 mars 2008 10:51

Ajdå, det där lät inte kul! Men det var säkert uppskattat med ett så fint besök och lite skvaller :)

http://vardagsliv.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

15 mars 2008 14:58

Frump: Ja det är farligt om ser lite dåligt med hon blev glad för besöket
Hannele: hehe Ja det v ar det hon behövdes piggas upp med inget kul ligga så
Dockmamman : Gulligt av dig sagt och lycka till med fiskarna då!
Trollpackan ja det var ganska stelt som hon sa dålig känsel med

 
Ingen bild

Filifjonkan

15 mars 2008 15:09

Dzorfi. ja hon stöp som en klubbad älg sa hon stackarn
M: Men så trevlig sagt av dig du är så välkommen du med.
Nina;Ja lika synd om henne som om dig som med är en "bruten " kvinna
Helen: Ja hon blev väldigt glad dagarna blir långa ju så där,

 
Ingrid E

Ingrid E

15 mars 2008 16:13

Stackars din väninna! Känner med henne för ett par år sedan snart bröt jag fotleden. Inget kul i början, hoppa på ett ben o kryckor är inte min grej.
Hälsa din väninna att tiden går fortare än man tror och att det är jätteviktigt att träna. Sjukgymnastbesöken är väl använda pengarna!

http://ingridsblandning.blogspot.com

 
UnderCover

UnderCover

15 mars 2008 18:33

Ajje! Låter himlans ont! Tur hon får besök som kan pigga upp lite...

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

15 mars 2008 18:39

Ingrid:Oj då har du med brutit dig men är den ok nu då din fotled eller har de skruvat den?
Under Cover: Ja hon hade ont men det var lite mindre än det varit sa hon hon gillade att få besök

 
Hannele beundrar

Hannele beundrar

15 mars 2008 19:32

jag gillar Filifjonkans gröna handväska

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

16 mars 2008 03:57

Hannele :Jaha tackar den är mycket praktisk förstår du man får plats med alla viktiga saker som måste vara i den såsom en liten pappersbit nycklar en näsduk en tuggummipaket telefonen en nonstopkaramell lite smulor plånbok inneskor ett plåster lite huvudvärkspiller ja sånt smått och gott du vet.

 
Hannele

Hannele

16 mars 2008 09:32

Telefonboken är hemma, tänk om jag tappar den.... pappersbitar som flyger iväg har jag slutat med, har en liten skrivbok i stället, som jag skriver små telefonnummer i och viktiga saker, som sägs på trädgådsföreläsningar. Nonstopkaramellerna ska jag också sluta med, de rullar bara i botten... huvudvärkspiller behöver jag inte själv, men andra frågar ibland.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

16 mars 2008 10:28

Hannele: hahaha ja du visste precis en så duktig du är som slutar med vissa grejor ja nonstopen har väl legat länge i väskan och pappersbitarna med skall ta och tömma den jag har med teleböcker men de är ju alltid hemma är man behöver dem kanske skall jag göra en till väskorna en liten så där.

 
akson

akson

16 mars 2008 18:31

Tur att det inte var Filifjonkan som låg där. Med tanke på hennes aktiviteter i fjällvärden.

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

17 mars 2008 03:03

Akson; Ja sannerligen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards