Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2008

Filifjonkan tar en sen promenad i sina varma kläder möter en bekant

Av Filifjonkan - 2 oktober 2008 22:59

 
 
trollpackan tassar in

trollpackan tassar in

3 oktober 2008 06:53

Hallå?*tassar tyst* Hmmm...ingen vaken här? Inte ens en liten Pysen? Hmm...Kommer igen lite senare.*tassar ut igen*

http://trolpackan

 
Nina

Nina

3 oktober 2008 09:24

Hmm... jag letade efter denna fina dress... men hittade ingen. Suck! Fick ju för mig att det kunde vara nåt för mig också. Fast egentligen ska jag nog ha stora uppblåsta ringar runt mig så jag inte bryter mig i vinter, om jag skulle dratta omkull igen.

Nä, jag vill inte ha vinter. Jag är lite rädd för att det ska hända något igen. Det var inte alls kul att ha bruten arm. Inget att skryta om heller. Så det var helt onödigt.

Så snäll Valle är som delar ut kringlor till dig! :)

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Frump

Frump

3 oktober 2008 09:35

Vilket trevligt möte sådär på nattkröken *L* Valle verkar vara en sötnos, bjuda på kringla och låta sig klappas. Gulligt.

http://frump.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

3 oktober 2008 10:37

Trollpackan.Jaha näe var inte vaken vid den tiden du var hit katterna sov med inne för det regnade inatt.
Nina: Ja den dressen är skön lite svårt att rita dem exakt man fyller i lite här och där ibland blir det fel färger med..Näe vintern är inte kul just med tanke på hög halvfaktor man får ta det väldigt försiktigt Ja har fortfarande ont i mitt smalben efter raset på plattorna förra vintern .Visst tycker man det är onödigt med arm och benbrott usch ja tur de kan skruva ihop oss...Ja Valle hund är en trevlig en

http://filifjonkan-se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

3 oktober 2008 10:38

Frump: Ja det var det han är så gullig hans matte med som bakat kringlor...:)

http://filifjonkan-se

 
Dockmamman

Dockmamman

3 oktober 2008 12:43

Vad snäll matte som bjuder på bakat och vad fin du är i din dress/Ha en bra dag

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
Valle Vagabond som är stolt som en tupp

Valle Vagabond som är stolt som en tupp

3 oktober 2008 13:59

Jag tycker att du är så duktig på att rita, Filifjonkan! Och bilder har jag ju lättare att förstå, än text. (Jag är ju hund och det allra lättaste att förstå är ju när man får godis! Jag förstår att du också gillar godis, eller hur???) Nu måste jag titta på det här inlägget varje dag tror jag, så att jag kan se vad snygg jag är. Och min M. tycker också att det är bra att jag tittar, så att jag får repetition i hur det var man skulle hälsa fint på Filifjonkor och andra. Jättebra!
Tack för att du ritade av mig!

http://vallevagabond.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

3 oktober 2008 14:42

Valle vagabond. Snällt sagt av dig Valle ibland blir det bra o ibland lite galet men så är det man får prova. Du hälsade så fint på mig när vi möttes som värsta gentlemannen ju så det kan du ju väldigt bra...Puss på din nos nu Valle och ha det så bra..Hälsa din matte.
Dockmamma:Ja hon är så snäll och bakar så gott med gör hon. Ha det bra du med

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards