Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 15 juni 2007

Filifjonkan far på visit till Paradiset. Skall lukta på blommorn

Av Filifjonkan - 15 juni 2007 05:37

 
 
Hannele

Hannele

15 juni 2007 07:32

Roligt, Filijonkan, jag har lite rabarberpaj kvar, men den har jag gjort själv. Hansa-rosorna doftar så ljuvligt runt paviljongen och solen skiner, då kanske jag kan få tillbaka min hatt, kan behöva det på söndag.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
maria

maria

15 juni 2007 08:48

Jag hoppas att filifjonkan får en riktigt bra och god dag. Du ska se att dotran säkert har något gott åt en filifjonka som kommer på besök...

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
curlingmormor

curlingmormor

15 juni 2007 08:52

God morgon!!!
Hoppas att du får en härlig dag!!!!
Sköt om dig!!
Kramizzz

http://wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

15 juni 2007 09:20

Godmorgon Hannele.Vad mumsigt med rabarberpaj det låter, Ser fram emot rosornas doft
Maria:Det var Hanneles dotra men hon bjuder på rabarberpaj i stället skrev hon
Curlingmormor:Tack för det må din dag bli detsamma för dig och Lilleman

 
Millis

Millis

15 juni 2007 09:41

Hoppas att Filifjonkan får en bra dag. Det är ju lite svalare nu, skönt tycker Millis.
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
akson

akson

15 juni 2007 10:41

God morgon och god middag!
Hoppas att du får en underbar dag med alla dofter och med god rabarberpaj i magen.
Take care!

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

dsorfi

15 juni 2007 10:51

Dsorfi önskar filifjonkan och Hannele en riktigt trevlig dag.

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

15 juni 2007 11:09

Sol i hjärta sol i sinne ...
Hoppas på en bra dag!

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan hållandes i hatten

15 juni 2007 13:57

Millis:Ja visst är det skönt idag.
Akson;Detsamma ja du rabarberpaj är mums tror Hannele gör kalasgod sån
Dzorfi:Ahh skall hälsa Hannele det snällt av dig.
Fru Fundersam: Ja idag får det vara sol i sinnet man försöker,,

 
Ingen bild

Tant Tagg

15 juni 2007 16:19

...en "freudiansk felläsning" i nästa inlägg(se min kommentar). Jag visste väl att det var en katt inblandad i det hela.
Jag antar att det var en trevlig visit. Det fick jag en hint om apropå kommentaren till mitt inlägg om mitt eget besök på bageriet i Byn.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards