Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 4 juli 2007

Filifjonkan har "bärgat" sin nya kamera....

Av Filifjonkan - 4 juli 2007 15:26

Äntligen är den hemma. Lyckats ladda i programmet och trasslat ur sladdar och välja språk sat den på laddning och den pinglar så fint för mig, Allt verkar fungera de grejor jag har hittat i alla fall. Nuladdar den och så skall extra lilla minnet i  så kan jag ta en herrans masa bilder utan att tömma den.. så där en 3500 st om jag fattat rätt men säker är jag intedetlär jag märka.Kul med linsen som åker ut och in med ett litet pingel, Finns mera pingel i den men har inte lyckats få tag i det ännu..mycket att pilla på.:)   Här kommer den tror jag döper den till  "Rosita " men tanke på färgen.  fnisssar

 
 
Hannele

Hannele

4 juli 2007 15:36

Grattis till kameran, fin färg, på resor är det bra att kunna ta mycket bilder, men jag laddar ner blider dagligen, kan ju inte vänta så länge :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan igen

4 juli 2007 15:45

jaha du det är svårt att vänta man vill ha dem direkt,,,jag har hittat den lille luckan till tömningen men tycker inte kontakten dit passar...hmmm,,,

 
Hannele

Hannele

4 juli 2007 16:38

Varje kamera verkar ha sin egen kontakt, det utvecklas så mycket, man måste köpa nytt hela tiden.. (Jag vill ju ha ordning på mina bilder, inte helt lätt att sortera alla 3000 bilder i olika mappar :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

4 juli 2007 16:52

Snygg! Bra att det är mycket "pingel" i den, då hör du ju den om du råkar förlägga den!:) Fniss!

http://trollpackan

 
Millis

Millis

4 juli 2007 17:02

Äntligen!!! Jag gläds med dig...ser fram emot att få se en massa fina kort snart då;)
Kramis

http://millis.bloggagratis.se

 
maria

maria

4 juli 2007 17:06

Så roligt filifjonkan kommer att ha det med den där Rositan!!!
Hoppas att fjonkan får allt att fungera!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

4 juli 2007 17:47

Hannele; ja kameror har hela tiden nymodigheter, Grejorna är gamla efter en månad ungefärMen man får ha den som man trivs med
Trollpackan:Ja det är bra får ropa på den så kanske den svarar om den springer bort för mig.
Millis:mm ja en massa fina vet jag inte har den bara som du vet när man ser nåt en vacker farstubro med snickarglädje en söt unge nån som fyller år ungefär så
Maria:Ja då Rositan får sitta bredvid mig vid kaffebordet hon kanske vill ha en kopp hon med...fnissar

 
Ingen bild

Husfrun

4 juli 2007 20:23

Lycka till med kameran! Det är såå roligt att ha en bra kamera och man har såå roligt när man fotar och lägger in bilder på datorn.

 
akson

akson

4 juli 2007 21:19

Jag brukar tömma minnet varje gång jag varit ute på en fotosessior. Mest för att jag genast vill se om jag fick något bra men också för att tömma kortet och så att inte bilderna försvinner :( Det är inget roligt.

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

dsorfi

4 juli 2007 21:54

Så söt din lilla rosita är.

 
Tussegumman

Tussegumman

4 juli 2007 22:25

Grattis till din nya kamera! Vad kul att få en kamera med så mycket minne. Min börjar ge upp men jag har inte råd att skaffa nu men den står överst på min lista den saken är klar! Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis

 
Ingen bild

Tant Tagg

4 juli 2007 22:33

Grattis till din nya vän Rosita!
Tänk så många fina bilder vi kommer att få se framöver!

 
Ingen bild

Pia Puma

5 juli 2007 15:48

Mne titta det hade jag missat. Äntligen vännen har du fått din efterlängtade kamera. Grattis o vad du kommer att springa runt o fotografera framöver. Hoppas vädret vänder nu med.
Kram kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards