Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 7 juli 2007

Så var det lördag och en ledig dag för de flesta,

Av Filifjonkan - 7 juli 2007 04:49

 
 
Ingen bild

karleksdravel

7 juli 2007 07:04

Godmorgon Filifjonkan...Hoppas du får en bra dag...Lycka till med fötterna ;)

Kram

 
trollpackan

trollpackan

7 juli 2007 09:10

Det låter väldigt skönt! Hoppas att du får det också! *avundsjuk* Skulle behöva det efter en 18-hålsrunda i Idre..

http://trollpackan

 
maria

maria

7 juli 2007 09:26

Godmorgon filifjonkan!!!

Inte visste jag att du oxå hade defekt balanssinne, då är vi två!

Fotvård !!! Det skulle jag oxå behöva, göra på mig själv om inte annat...

Hoppas att det är skönt och att du liksom svävar fram sen...

Ha en bra dag!

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Pia Puma

7 juli 2007 10:18

Ser riktigt skönt ut fjonkan. E lite avis

 
Hannele

Hannele

7 juli 2007 10:34

Nu vet jag inte, om detta är lyx eller tortyr..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

7 juli 2007 11:07

Hannele: Det är underbart skönt som massage nagelklippning och filning och sköna krämer. Kanske man har en ful dålig tjock tånagel den fixar on så den blir tunn och fin igen
Piapuma: Å ja du får beställa dig tid.
Maria:Jodå min balans är skräp den föll av någonstans bara,.Ja visst man går som på dunkuddar
Trollpackan:Oj har du spelat golf...ja det är en riktig promenad det 18 hål dessutom Beställ fotvårdstid!
Kärleksdravel:Ja detsamma till dig ha det bra så ses vi.

 
Ingen bild

dsorfi

7 juli 2007 12:22

Det är så underbart när man får sina fötter omskötta,härligt.

 
Ingen bild

Fru Fundersam

7 juli 2007 12:33

Fotvård! Vilken lycka.

 
helga

helga

7 juli 2007 13:18

Jag har aldrig varit på fotvård - har nog bra gener i mina fötter, som tur e´. Men det verkar skönt. Skulle vilja prova.

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Millis

7 juli 2007 18:26

Åååh, vad underbart med fotvård.

 
Ingen bild

Avataria

7 juli 2007 19:19

Åh, inte visste jag att det var Alma Mater som hade Brittas fotvård! Det syns ju klart och tydligt på bilden!

Jag har aldrig unnat mig den lyxen, det kanske blir nån gång...

 
Trolltyget

Trolltyget

7 juli 2007 20:22

Tyst tassar du runt nu då.... hoppas du får låna Änglarnas tossor nu då, inget annat duger väl till Fjonkans fötter efter en sån fin behandling. Sen måste jag ju hålla med Avataria... Jag kände nog igen Alma Mater oxå..

http://mrlns.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

7 juli 2007 21:24

Dzorfi: ja du var väl nyligen med dina har jag för mig
Fru Fundersam:Ja det är det pröva det.
Helga:Ja rekommenderas verkligen
Millis:Ja det är en gudagåva ungefär
Avatari:Näe det är det inte det är Almas moster.
Trolltyget:Ja det har jag på mig alla redan efter en sån sittning, Näe det är inte Alma det är Almas moster, som har Britas fotvård Lika duktig som Alma märks att de är släkt..
:))

 
akson

akson

7 juli 2007 21:50

Vad skönt för dig! Men jag måste medge att jag blir lite avundsjuk på dig mina fötter sjunger en sång om att vila. Men vad kan man vänta sig om man varit på fötterna hela dagen och packat och burit.

http://akson.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards