Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 13 maj 2007

Filifjonkan gör affärer om aftonen..går hur bra som helst

Av Filifjonkan - 13 maj 2007 20:46

Nu så skall det börja fotos igen, den kommer väl om ett tag men beställde en liten väska som hör till den med,, väskan är sötast. Den förra digitalkameran jag hade  den var utnött kan man säga efter ett antal års användning samt ramlande i olika golv. Men nu känns det hur bra som helst. Återstår bara väntan...på snigelposten. Visst vore det bra om man kunde transformera grejorna från butiken till  mitt köksbord. Hallå tekniker nu får ni jobba och leverera lite igen för väntan är synnerligen svår och plågsam för Filifjonkor som blir oregerliga om det dröjer.
 

 
 
bambi

bambi

13 maj 2007 20:57

Oj så söt väskan! Vart köpte du dessa söta grejer?

http://bambi.bloggagratis.se

 
M-P

M-P

13 maj 2007 20:58

Den var söt, rosa och allt! Passar en Fjonka kanske?
Hoppas den tar fina kort också och att det finns finesser som gör att man kan redigera och så. Jag har en jättebra kamera Olympus "all weather" som tar liten plats i fickan.

http://maria-pia.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

13 maj 2007 21:22

Bambi: Kameran på Ellos Kameraväskan på Kodaks hemsida Ellos hade inte den.

http://filifjonkan-se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

13 maj 2007 21:25

M-P: Ja den har många bra finesser så det räcker till.

http://filifjonkan-se

 
akson

akson

13 maj 2007 21:33

Inte för att jag kanske skulle köpa en kamera för att den hade en viss färg eller att en viss sorts väska följde med. Nej mina kamera är mera köpte utifrån vad de kan prestera. Just nu har jag tre kameror, en system och två kompakta varav en alltid är med mig. Givetvis ligger den i ett rött skyddsfodral.
Men visst är det roligt att fotografera coh dokumentera. Instämmer med att teknikerna borde jobba lite på att kunna transmorfera saker och ting, det har jag önskat mig länge.

http://akson.wordpress.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

13 maj 2007 21:48

Akson: Jag har inte köpt den för färgens skull utan för det den kan och det är ganska mycket i förhållande till vad jag skall ha den till.Sen passade priset min kassa och så var det en klassiker en Kodak allt det tillsammans avvägdes i mitt köp.Fanns billigare och dyrare,Att det sen fanns en i rosa det fanns för övrigt en röd blå silver och rosa att välja på så tog jag den för den var så somrig! Slut inköpsrapport.

http://filifjonkan-se

 
akson

akson

13 maj 2007 22:05

Kvittsamma vilken färg det är på kameran bara den tar bra bilder. Tror inte att Filifjonkan tillhör dem som stilar.

http://akson.wordpress.com

 
Clara

Clara

13 maj 2007 22:12

Nej men ser man på....Filifjonkan ska också uppdatera sig på kamerafronten!!!!
En annan måste vänta till skattepengarna dyker upp...men dom kommer ju snart förresten TJOHO.....då ska det fotas!!! Sov gott när det blir så dax Filifjonkan! Moltaz hälsar att han vilar lite...det har varit kalas här i huset i dag och det tog på krafterna ...hälsar Moltaz och vinkar trött med ena tassen :)och med magen full med räkor....och annat gott.

http://claraslinneskap.blogspot.com

 
curlingmormor

curlingmormor

13 maj 2007 22:24

Vilken fräsig kamera du har skaffat dig och väskan ser ju ut som vilken vårväska som helst, kan tänka mig att det blir många fina kort nu!!!
Kramizzzzzz o natti natti

http://curlingmormor.wordpress.com

 
Millis

Millis

13 maj 2007 22:34

Jätteläckra både båda två och den kameran är säkert jättebra!

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

13 maj 2007 23:19

Akson Håller med men stilar gör Filifjonkor med sina hattar!:)
Clara:Jaha det är samma här mina skattepengar som går till detta med.Oj då trevligt men kalas om man får räkor tror jag Moltaz tycker,,, och en del andra med,:)
Curlingmormor: Ja Väskan är nästan i klass med Hanneles rosa vattenkanneväska.
Godnatt själv med kramizar
Millis; Ja då den verkar kunna greja en hel del men sy gardiner gör den inte :(

 
Ingen bild

dsorfi

13 maj 2007 23:24

En sån liten söt sak,hoppas den uppfyller fjonkans önskningar på kamerafronten.

 
Ingen bild

Filifjonkan

13 maj 2007 23:46

Jadå det tror jag säkert den gör,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards