Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 24 juli 2007

Senaste inköpet till datan

Av Filifjonkan - 24 juli 2007 17:11

Nu har Filifjonkan så mycket extra tillbehör till sin dator så en ordentlig Hub  är inköpt. Trött på  att byta kontakterna har ändå  4 extra kontakter på framsidan på datan men det räcker inte  baksidan är full med. Men nu får det vara tillräcklig med hjälp av denna. 


 
 
gulligagumman tackar

gulligagumman tackar

24 juli 2007 18:31

Tack så mycket för den underbara snäckan! Har tagit en whiskey nu så får jag se om det hjälper mot magknipet.

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Hannele

Hannele

24 juli 2007 19:59

Den lille sonen (med flätorna :) får fixa allt sånt..

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

maria nyfiken

24 juli 2007 20:05

Så Filifjonkan har så mycket usbkablar i datorn. Då är det tur att det finns lösningar för fjonkan men vad gör fjonkan med alla sladdar som hänger överallt och dinglar och samlar damm?

Filifjonkan ska annars ha en bra kväll och sova gott!

 
Ingen bild

Filifjonkan fnissar

24 juli 2007 20:48

MariaNyfiken;Det skulle du inte tro om jag talte om...jodå jag har lindat om alla sladdarna med trädgårdsståltråd den väldigt tunna på rulle sen har jag slagit ordentliga spikar i väggen och hängt upp dem där under databordet löper de sen har jag några bakom skärmen men där har jag fjädervippan att damma med för alltihop står på ett stort furubord så jag kommmer åt baksidan hur enkelt som helst vackert näe, praktiskt jaa,
Hannele: hehe ja söner är bra att ha men min är 35 mil ifrån så det är inte så enkelt alla ggr
Gulliga gumman; Å det var inget jag hoppas du är bättre nu då ...natti med dig

 
akson

akson

24 juli 2007 22:02

Det är tur att det finns sådan ting att köpa och jag har en sådan också och den fungerar kanonbra.

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

24 juli 2007 23:22

Akson ja det är verkligen tur heja tekniken!!"

 
Ingen bild

Tant Tagg

27 juli 2007 11:42

Gick just i hubb-köpartankar alldeles för en stund sedan.........

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards