Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 31 juli 2007

Godmorgon från Filifjonkans värld, Må ni alla ha en bra dag.

Av Filifjonkan - 31 juli 2007 09:16

 
 
Hannele

Hannele

31 juli 2007 09:33

Filijonkan ser ut att få en fin dag, men vem har parkerat husvagnen :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Tant Tagg

31 juli 2007 09:41

Jojo!
Jag visste väl att den katten kunde simma!

 
maria

maria

31 juli 2007 09:43

Så, Filifjonkan, Tant Taggs Klas kommer över till dig ibland och försöker månne hinna före till breven, han kanske bara vill vara snäll som en hund och hjälpa fjonkan med filifjonkans post... Men Tant Tagg saknar honom nog, hon brukar göra så... Hoppas fjonkan får sitt brev och inget annat sattyg och att Filifjonkan får en fin dag

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan skrattar

31 juli 2007 09:59

Hannele : Du förstår att stödhjulet har gått av skall på verkstaden men den står bakom trädet längre bort (har svårt att rita tror jag hade B+ i teckning förstår du)
Tant Tagg: ja visst inte nog med det han hade en orange flytväst på sig med må du tro.Söt är han din Klas
Maria: Jo han gör det ibland simmar långt med flytväst, smart katt,Han pallrade sig hemåt nyss i alla fall hon var hit och hämtade honom..fniss

 
tussegumman

tussegumman

31 juli 2007 10:13

Det ser ut som att Filifjonkan får sol idag! Vad gör katten i brevlådan? Har Filifjonkan fått sitt brev? Ha det så gott i solen/Kram Tussegumman

http://tussegumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

dsorfi

31 juli 2007 11:07

Go'morron fjonkan,hoppas dagen blir fin för dig.

 
Millis

Millis

31 juli 2007 11:09

Hoppas att Fjonkan får sitt brev idag!

http://millis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

31 juli 2007 11:40

Tussegumman: Posten kommer inte för 13tiden här Klas katten han ligger där för det är skönt skulle jag tro annars få¨r du fråga Tant Tagg för det är hennes katt som simmat över pölen hit.
Dzorfi:Ja detsamma för dig hoppas man på-
.
Millis; Ja jag väntar men än är inte klockan 13...då kommer posten ungefär,

 
Smeden Bengt

Smeden Bengt

31 juli 2007 12:20

Försöker förströ mig med din blogg i dag. Men jag ser lite dåligt, så det går inte så bra! Kram!

http://bengtalfred.bloggagratis.se

 
gulligagumman

gulligagumman

31 juli 2007 12:30

Hoppas Filifjonkan oxå får en bra dag!

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

31 juli 2007 13:40

Jag tror att husvagnen har smitit upp i trädet när du tittade bort. Till mig har postisen redan varit men inget kul hade han med sig i den gulafula bilen. Suckar... Ha en bra dag!

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

31 juli 2007 14:25

Smeden: Å så synd att synen inte är skarp har du rätta glas på då?
Gulliga gumman;Man tackar för det hittills har det flutit på ok
Nina på Johansgården: Heheh Ja du hade B+ i teckning så du får använda fantasin ibland. Ack ack inget kul med postis Per...det vart blandad konfekt hos mig fick mitt väntade brev och lite räkningar med, När man lyckats tömma lådan så rasar det in nytt ...tar aldrig slut.Vad är det som kommmer och kommer och aldrig blir tomt hos.,. Jo räkningar..förr var det klockan

 
UnderCover

UnderCover

31 juli 2007 14:50

Men visst katten kan väl katten få ta igen sej i brevlådan i lugn å ro en stund *tycker* Är det för mycket begärt när han kommer å hälsar på va *muttrar* Är inte det alla katters rätt kanske...va va?

http://undercover.bloggagratis.se

 
Hannele

Hannele

31 juli 2007 16:29

Tänk at jag är så ung att jag knapp vet vad B+ är :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

31 juli 2007 16:38

Under Cover...hmm jo det är klart men du vet postis Pär kom ju med reklam och kuvert och han är katträdd :) Sen letade Tant Tagg sin Klas också,,,fniss, Hannele Betygsskalan hör det till förr,Bäst var A sen a sen ab sen ba sen b sen b+ sen C alltså ej godkänd.D var katastrof.

 
Hannele

Hannele

31 juli 2007 19:11

då skulle jag haft d i ordning o uppförande, fast jag var tjej :)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
decembertjej

decembertjej

31 juli 2007 19:19

Tror jag det att det är mysigt att ligga i Filifjonkans brevlåda. Varmt och vindskyddat i dessa osomriga dagar. Eller är det kanske soligt och vackert hos Filifjonkan? Här lyser solen men det blåser jädrarimig så att håret står rakt upp.

http://decembertjej.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

31 juli 2007 19:26

Hannele: Man kan ju undra om vi är stöpta i samma form :))
Decembertjej:Ja Klas gillar värmen däri det blåser så elakt här men lite sol och lite regn och lite åska med idag,,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards