Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2007

Idag är det den stora handlardagen.Matlistan är lång så det blir stormarknad att gå vilse i

Av Filifjonkan - 12 oktober 2007 04:31

 
 
Ingen bild

pia puma

12 oktober 2007 06:26

Jösses vad tidigt du e uppe igen fjonan.

 
Hanneletomtemor skrattar

Hanneletomtemor skrattar

12 oktober 2007 07:13

Hihi, fasta inte bland alla julprylarna nu, utan köp bara mat :) Jag bjuder på fredagsfika idag.

http://hannelesjul.blogspot.com

 
trollpackan" paparazzi"

trollpackan" paparazzi"

12 oktober 2007 07:30

*Smyger bakom kundvagnarna* Hmm...kanske kan ta en bild!...hmm..hon kanske går mot gräddhyllan?
Jag kommer och hjälper dig att bära kassarna!
kram

http://trollpackan

 
coz

coz

12 oktober 2007 08:34

Tack för alla fina kommentarer igår!
Jag bloggar inte på kvällarna du vet,
så jag får svara dig på morgonen.
Jag brukar vara så slut att jag somnar
vid pass 2100 hundred houers.
Inte fick väl ni heller nån snö?
Nu är det skittrist väder här.
Och helgen blir lugn.
Jag har läkarn angående färdtjänstens förnyande på tisdag kl:8.
Och sen måste jag byta blodtrycksmedicin.
(Hostar av denna gamla)
Annars mår jag jättebra idag.
Vitaminer och strandnyponpulver är ett
mirakel!
Man blir som en ny människa.
"MittVal 55+ och LitoZin"
Ha det bra nu och låt Higgins bära hem dina varor så att du inte går och halkar nånstans igen!
Vi hörs!
coz

http://juhani-juoppo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

12 oktober 2007 09:00

Piapuma: Ja det är mina ben som anser att jag skall gå upp själv vill jag inte.
Hannele; tackar kommer direkt och fikar
Trollpackan så snällt men du får inte släppa ut filmen så de ser mig,fniss..ja kan behövas idag vagnen blir full av listan att döma
Coz:Näe är man trött så är sängen bästa platsen roligt att du mår så bra nu på ditt nyponpulver,,underverkens tid lever kvar fast man inte räknar med det,,Ser du har det dåligt på väderfronten ja här kan det inte bestämma sig grått sol blåsigt om vartannat??En trevlig helg då

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

12 oktober 2007 09:43

Bra att du storhandlar så du har lite gott att tugga på i helgen!
Själva storhandlingen är inte så farligt... men uppackningen och ifyllandet i skåpen efteråt är väl ändå det värsta..?! Men sedan när det väl är gjort, infinner sig en viss tillfredsställelse!
Trevlig helg!

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Kärleksdravel

Kärleksdravel

12 oktober 2007 09:50

Jag ska göra som fjonkan idag...Kanske jag med går vilse mellan alla konserverna...

http://karleksdravel.bloggagratis.se

 
Ingen bild

dsorfi

12 oktober 2007 10:39

Dsorfi åter till vardagen, kör försiktigt kära fjonkan.

 
-Nena-

-Nena-

12 oktober 2007 12:14

Ska också besöka stora affären idag och hoppas på att det går fort så jag kommer hem igen.

Vill också önska dig en skön helg

http://nena.bloggagratis.se

 
helga fnissar

helga fnissar

12 oktober 2007 12:44

Fjonkan får skylla sig själv som har bild på bloggen så alla känner igen henne. Då blir man ju kändis ju...

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

12 oktober 2007 14:17

Gerdathyra:Håller med dig där uppackningen är värst
Kärleksdravel;Hmm jaha om jag springer på någon som ser vilsen ut så kan vi ju försöka hitta ut tillsammans..
Dzorfi:Ja då kära Dzorfi vardagen knackar alltid på dörren,,
Nena: Ja lycka till idag är det ju knökfullt i affärerna ha det bra du med i helgen.
Helga: Aha...jaha där sa du något,,,tänkte jag inte på--

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards