Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2007

Nya gardiner är uppe nu lite höststuk över dem samt ampeln köpt på Ikea

Av Filifjonkan - 16 oktober 2007 16:30

 
 
gulligagumman

gulligagumman

16 oktober 2007 17:57

Så snyggt så! Du är så pysslig och duktig.

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

sickan

16 oktober 2007 18:25

Du är välkommen hit och fortsätta med gardiner och blommor.
Kattfan kan Du behålla jag har tillräckligt med hjälpredor.
Kramis

 
Filifjonkan

Filifjonkan

16 oktober 2007 18:38

Gulliga gumman: Å tycker du det så snällt lite tveksam till gardinerna men man vänjer sig nog..
Sickan:Men vill du inte ha lille OskarAlbert till hjälp? det förstår jag inte han som är så snäll..

http://filifjonkan-se

 
gulligagumman svarar på Fjonkans kommentar

gulligagumman svarar på Fjonkans kommentar

16 oktober 2007 18:51

Jag svarar här hos dig så du ser det direkt. Du har så rätt!!! Jag ber om ursäkt, men jag missade att skriva om precis det. Det handlar om att vi som personal måste våga mata och att även göra det rätt. Handlar om så mycket mer än maten, det är situationen kring måltider oroligt eller stökigt, hur personalen bemöter, hur maten är upplagd, hur den smakar. Tänk vad kränkande för dessa människor du skrev om på min blogg!!! jag är tacksam och glad över att jag har sluppit se sådana saker för jag har haft turen att arbeta med arbetskamrater som har behandlat folk med respekt och omtanke. Jag önskar bara att det fanns fler som du som vågar säga till när det förekommer sådana saker. Oj nu vet jag inte hur jag har skrivit men jag hoppas att det är förståeligt.

http://gulligagumman.bloggagratis.se

 
akson

akson

16 oktober 2007 19:37

Vad glad jag blir då det inte inträffade några incidenter vid uppsättandet av de nya vintergardinerna. Det är inte så lätt alltid och balansera på en stege eller liknande då gardinerna hänges upp, det vet jag.
Nu har jag startat upp en ny blogg. Det är bara fotografier där och den finns på aksonfoto.wordpress.com
Ha det så bra i höstmörkret!

http://akson.wordpress.com

 
Filifjonkan

Filifjonkan

16 oktober 2007 20:06

Gulliga gumman: å så skönt att höra att det inte förekommer sådant där du jobbar det var bra men du vet det finns ställen som man önskade åt pepparn där de inte ens vill förstå Du har rätt i det du skriver och jag ville bara fylla på den biten eftersom ingen av de stora cheferna och kostrådarna talar om det. Lyckliga är de som bor på ert omsorgsboende,.där tydligen rätt sorts personal finns..roligt att höra . Och kära du inte be om ursäkt finns ingen anledning alls...

http://filifjonkan-se

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

16 oktober 2007 21:20

Så modernt Filijonkan har valt, ser ut som hos mina ungdomar ;)

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
curlingmormor

curlingmormor

17 oktober 2007 00:02

Vad du kämpar på och gör höstfint hemma hos dig. Ser lite vingligt ut när du står där på pallen, gäller att du håller i dig!!!!
Kramizzzz

http://curlingmormor.wordpress.com

 
Ingen bild

dsorfi

17 oktober 2007 01:10

Åh så fjonkan satsade på randigt i vinte,tjusigt.

 
trollpackan

trollpackan

17 oktober 2007 08:03

Åh vad höstfint du har gjort det! Skulle behöva fixa till det här hemma också, men det blir så tungrott med två hem att fixa...hmm..

http://trollpackan

 
Ingen bild

Filifjonkan

17 oktober 2007 11:47

Hannele Hehe ja det är panelgardiner fniss
Curlingmormor: Ja man måste hösta till det lie och det gick bra på den lille stegen idag inga problem
Dzorfi: Ja visst förstår du panelgardiner
Trollpackan: urk 2 hem är ett för mycket att städa och pynta tänk bara när du skall äta lunch..först gröt o jos på ställe ett sen fullt ös till ställe 2 kokt ägg och grapefrukt för att inte tala om dina middagar,,fniss

 
UnderCover

UnderCover

17 oktober 2007 18:38

Oj så varmt och ombonat du fixat till det. Nu kan vintern komma och knacka på förstret bäst den vill :o)

http://undercover.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards