Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 20 december 2007

Filifjonkan har en röjardag lådorna har tappat grejor över golvet

Av Filifjonkan - 20 december 2007 04:03

 
 
trollpackan förskräckt!

trollpackan förskräckt!

20 december 2007 06:50

Ojoj! Har du råkat dra ut en sån där "bra-att-ha-till-senare"-låda för långt så att allt har ramlat ut över golvet? Hjälp!

Då kan du kanske hitta något du har letat efter för en stund sen*fniss*
Jag har råkat få en sån låda i nya skänken*skratt*

Javisst är det mysigt när de kommer hem ibland!
kramar

http://trollpackan

 
helga

helga

20 december 2007 09:00

Städa är mitt tråkigaste - skulle gärna slippa... det är skönt när man är klar i a f!! Ha en bra städdag!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Monica Hansen

Monica Hansen

20 december 2007 09:25

Underbar blogg!

http://intestickbloggen.blogspot.com

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

20 december 2007 10:01

oj oj, så mycket på gång, Filijonkan får låna min dotter idag, för hon har städat mina lådor, för jag är inte så bra på det.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

20 december 2007 10:25

Man ska inte dra ut sådana där lådor....

Jag blev nog lite smittad, när jag var och pysslade om dig under din sjukdomstid i alla fall... igår var jag riktigt snörvlig och hade ont i hela kroppen, men är lite bättre idag... har ju inte tid att vara sjuk nu!
Host ... fräs och snörvel....prosit....snörvel...

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

dsorfi

20 december 2007 10:48

Åh så duktig fjonkan är som redan hunnit få skinkan i ugnen,fjonkan får ställa klockan så hon inte glömmer skinkan.
Tråkigt med lådan men fjonkan hinner nog få till det innan kvällen.

 
akson

akson

20 december 2007 11:55

Filifjonkan ser lite sliten ut!
Det är kanske dags att ta det lite lugnt. Allt behöver inte ske innan jul, det finns en tid efter den som du vet. Låna Hanneles dotter så gör hon jobbet till dig Filifjonkan.
Ta det lugnt och njut av tiden!
Många kramar!

http://akson.wordpress.com

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

20 december 2007 12:23

Men Filifjonkan vad hon ser bedrövad ut idag. Ta det lite pö om pö med städandet och sitt en stund framför ugnen och håll skinkan sällskap.

http://ninajohangarden.blogg.se

 
gunilla/nilla

gunilla/nilla

20 december 2007 12:30

Inte ska du städa ihjäl dig så här inför julen. Du vet väl att vissa saker kan vänta.
Hoppas du mår lite bättre nu.
Ta det nu med ro och koppla av och NJUT av allt det fina som du gjort.
Önskar dig en riktigt GOD JUL och hoppas att du får många sköna dagar.
Kram till från mig
/Gunilla

http://kortnilla.blogg.se

 
Ingrid E

Ingrid E

20 december 2007 12:43

Men Filifjonkan! Ta det lugnt, tänk på att du nyss varit sjuk. Låt städandet få vila och glöm inte skinkan!

http://ingridsblandning.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

20 december 2007 13:10

Trollpackan:hahah ja du har rätt den lilla nagelsaxen dök plötsligen upp????
Helga: Ja städa är inte kul men som du ser så måste jag
Monica Hansen ; Hej vad kul att dy tycker det tackar,
GerdaThyra; näe det skall man inte håller med men mina julsaker har varit nedstoppade i dem så det var tvunget och sån otur om jag smittat dig nu kommer över med en ask halstabletter och en burk alvedon till dig
Hannele: Det vore ju bra annars kan vi byta du o jag lådor fixar jag så fixar du mina stora ytor istället,,,skrattar

 
Ingen bild

Filifjonkan

20 december 2007 13:15

Dzorfi: Ja visst har jag ställ du din klocka så ordnar det sig och lådan är nu upplyft till den övre våningen såå det är klart.
Akson; Ja jag känner mig lite sliten det är förkylningens fel skall vila i eftermiddag
Nina på Johansgården; Jodå jag skall vila mig och skinkan är klar nu bara griljeringen som återstår blir en senare fråga,
Gunilla /Nilla. Tack jo jag ska vila i eftermiddag trött nu efter förkylningen och vi hoppas på en härlig högtid för oss allihop
Ingrid E, Tack för påminnelsen men nu är den klar så det ordnade sig




Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Skapa flashcards