Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 21 december 2007

Filifjonkan har befunnit sig i högre sfärer en kort stund men det var nödvändigt

Av Filifjonkan - 21 december 2007 03:56

 
 
trollpackan hummar

trollpackan hummar

21 december 2007 07:05

Hmm..här hittar du på saker minsann när jag sover..upp i en björk...hmm..men nu gick det ju bra:)
Vad fint julpyntat pippisarna också har fått det!

http://trollpackan

 
coz

coz

21 december 2007 07:25

Nej nej gumman!
Inte behöver du gå upp så tidigt
för min skull!
WOW!Vilket fågelbord!
Mina fåglar bor på vandrarhem jämfört
med dina.(Som bor på Sheraton)
Men mat får de ju.
Nu när man en gång börjat.
Och katten blir helt frustrerad
när hackspetten håller på två centimeter
från hans huvud.
(Det är en ruta emellan)
(Hon brukar hoppa in i rutan varje dag,helt
frustrerad över att hon inte kan ta dem.)
Men kul har hon,och något att göra.
Ha det gott därborta nu!
(Jag har inte varit snäll,så jag får nog inga jul-klappar)
PoK.
Coz

http://fader-coz.bloggagratis.se

 
helga

helga

21 december 2007 08:37

Visst är det mysigt med de små gästerna på tomten... Jag har också fått ordning på min foderapparatur nu... Ha en fin dag!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Hannele beundrar

Hannele beundrar

21 december 2007 08:57

En sån julig vacker bild, lyckliga Filijonkan som får besök av rödhakar, visst är det mödan värd att mata fåglarna, vi har fått besök av hackspett.

http://hannelesjul.blogspot.com

 
Ingen bild

dsorfi

21 december 2007 09:16

Go'morron fjonkan,nu har du gjort fåglarna riktigt glada.

 
Ingrid E

Ingrid E

21 december 2007 10:00

Hör hur glada fåglarna blev.
Nu tar jag paus från bloggandet. Hör av mig när jag återkommer. Vill önska dig en GOD JUL och GOTT NYTT ÅR!

http://ingridsblandning.blogspot.com

 
akson

akson

21 december 2007 14:11

Nu blev fåglarna verkligen glada. De är trevligt med fågelbord om man kan vara hemma och passa dem.
Bror tror att tomten varit och klätt deras utejulgran *fniss* det var jag och sambon som gjorde det en natt.
Ha en skön fredag och ta det lugnt!

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

21 december 2007 14:44

IngridE: Jaha det är dags nu för jullovet så att säga Ja du får ha en skön och fridfull jul med så ses vi när vi är tillbaks igen
Akson;Ja fåglarna blir glada för frön och talg och nötter de behöver lite hjälp i den kyliga årstiden Hackspetten och domherrarna har synts och sjärtmesarna med de är så söta
jaha så han förstod inte att det var ni skrattar å o man sett er smyga där ändå...kul grej.

 
Ingen bild

Filifjonkan

21 december 2007 15:01

Dzorfi: Godmorgon tillbaka ja de är så glada de piper och slåss o maten
Hannele; Ja visst är det härlig när Herr och fru domherre kommer på besök
Helga :så bra att du med matar dem de är så söta
Coz; Hahah ja de har det bra här men det har det hos dig med sannerligen du har ju statsfåglar här är mest landetfåglar men den lilla hackspetten har besökt mig nu lite då o då med, Den är så söt den.men visst katterna blir frusterade sitter under min bil och spanar men hinner aldrig fram fast de försöker
Trollpackan: Ja då ingen fara det gick jättebra man får vänta lite tills det blir ljus bara .


 
Frump

Frump

21 december 2007 16:28

De små liven ska ju ha sitt, då får man trotsa höjdrädsla och annat våghalsigt och göra sitt bästa... och det gjorde ju du... tur du kom helskinnad ner på jorden igen!
Ha en riktigt mysig kväll, kram kram!

http://Frump.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards