Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 3 januari 2008

Filifjonkan grips av städdille i sina porslinsskåp i dag

Av Filifjonkan - 3 januari 2008 04:20

 
 
trollpackan blir inspirerad!

trollpackan blir inspirerad!

3 januari 2008 08:16

Hjälp vad du håller på!
Och nu blir jag så inspirerad att det blir nog en "röjardag" idag!
Vilken tur, för det behövs verkligen!

Hmm...kanske ska ta det där städskåpet...för hyllorna ovanför har blivit såna där "bra-att-ha"-hyllor...fulla med oanvända batterier, glödlampör, omslagspapper, snöre,verktyg,skoputs mm mm
Måste rusa!
Vi hörs!
Kramis!

http://trollpackan

 
Ingen bild

dsorfi

3 januari 2008 08:21

Go'morron fjonkan,duktig som vanligt och så fint det ska bli.

 
Hannele

Hannele

3 januari 2008 09:26

Då städar både Filifjonkan och jag, för jag är så glad för skåpet där alla mina vaser får plats nu och syns så vackert, ett skåp som barnen inte ville ha.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
akson

akson

3 januari 2008 10:10

God förmiddag på sig Filifjonkan!
Städar du idag! På sitt sätt kan man säga att jag gör det också eftersom saker placeras in i hyllan som numera täcker hela väggen. Skönt att var sak får sin plats och man slipper springa och leta efter saker.
Ha en bra dag!
PS. Det snöar här idag!

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

3 januari 2008 10:54

Trollpackan: jamen så kul att jag inspirerade dig sådana hyllor och LÅDOR finns hos mig med
Dzorfi:Godmorgon på dig med tar det lite pö om pö med kaffepauser med
Hannele:Ja det är en sådan dag idag och mysigt med ditt nya vasskåp känns så lyxigt att ha plats så där
Akson;Godförmiddag på dig med ja vi har visst alla gripits av något slags städdille nu efter helgerna med och som du sa man slipper leta efter grejorna,,,Ha det bra själv idag

 
Ingen bild

Filifjonkan till Trollpackan

3 januari 2008 13:17

Nu så trollpackan är det nåt knas på bloggen kan inte kicka mina kommentarer till dig har skrivit på båda men den tar dem inte har hänt förut med..vet du något?

 
trollpackan vet inte!

trollpackan vet inte!

3 januari 2008 15:38

Vet ingenting! Men jag kunde inte komma in på någons blogg för att läsa ungefär den tiden du försökte att kommentera.
Kommentarerna kom fram sen:)
Hmm...undras om det håller på att sagga ihop sig igen?

http://trollpackan

 
Ingen bild

Filifjonkan

3 januari 2008 15:45

Trollpackan. ja det kan man ju nästan tro nu såg sen med att de kom fram. Något skumt är det ..man håller andan nästan var gång man logar in sig om det skall fungera numera...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards