Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 23 januari 2008

Det behövdes en runda i nya butiken fanns rulltrappa där som Filifjonkan inte provat förut.

Av Filifjonkan - 23 januari 2008 04:54

 
 
Ingen bild

pia puma

23 januari 2008 05:48

Spännande med ny butik. Älsar att springa i affärer, bara jag har pengar;)

 
UnderCover

UnderCover

23 januari 2008 06:33

Oj, så kul. Hoppas du hittar nå't du vill ha. Men glöm nu inte att i rulltrappan står man still, mitt på steget. Vill inte läsa om nå'n Filifjonka som fastnat och stått på näsan :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

23 januari 2008 07:15

hoppas Filifjonkan hittar något som passar

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
trollpackan

trollpackan

23 januari 2008 07:55

Åh, du ska "shoppa loss"!
Kul! Hoppas att du hittar nåt fint!
Var försiktig i rulltrappan nu så att du inte fastnar.
kram!

http://trollpackan

 
helga

helga

23 januari 2008 09:12

Aha, spännande med invigning av ny butik - blev det något inhandlat?

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

gunilla/nilla

23 januari 2008 10:34

Så det är till att vara på shoppingtur. Låter trevligt. Själv ska jag bege mig till Malmö och förmodligen till Panduro efter besök hos frissan.
Hoppas inte alla ballongerna är upplåsta av ngn stackars människa. Tänk vad det måste snurra i skallen på den stackaren då.
Sköt om dig och hoppas du hittar ngt fint på din tur.
Kramis/Gunilla

 
Ingen bild

dsorfi

23 januari 2008 11:11

Go'morron fjonkan,hoppas fjonkan får en trevlig shoppingtur.

 
Ingen bild

Filifjonkan

23 januari 2008 11:59

PiaPuma: Ja visst är det kul men pengar behöver man gott om..suck Eon har snott mina
Under Cover : Näe då håller i mig i rullbandet ser du det...
Hannele: ja då strumpor är redan hittade,,,
Trollpackan. Ja lite grann tunn plånbok ju (Eons fel) ja jag skall hålla mig fast i rulltrappan
Helga: ja bara strumpor ännu men skall bli lite underställ du vet lite snygga med spets kanske
Gunilla/Nilla ja hoppas en pump har blåst upp dem eller så många människor minns hur vi blåste själva häromveckan så vi blev blåa nästan
Dzorfi: Man tackar och ja det har börjat riktigt bra med en påse strumpor. Trevlig dag på dig med.


 
akson

akson

23 januari 2008 12:14

Även jag var ute och handlade igår. Gick runt på ett av de stora shoppingcentrumen och tittade på både det ena och andra. Det finns många rulltrappor där men jag tog hissen istället.
Ha en bra dag!

http://akson.wordpress.com

 
Lena M

Lena M

23 januari 2008 12:22

Shoppa är aldrig fel, rulltrappor gillar vi istället för trappor. Hiss är oxå okey!

Snart kommer vårens mode till butikerna det gillar jag.
Kramiz

http://www.lapptuss.doggyblogg.se

 
Moas gård

Moas gård

23 januari 2008 13:16

Låter kul med invigning och så praktiskt att åka rulltrappa för man blir trött i benen av att shoppa loss.. =)

http://moasgard.tradgardsblogg.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

23 januari 2008 13:18

Akson:Aha gillar du inte rulltrappor? det gör jag kul .
Lena M. Näe visst är shoppa en höjdare bara portisen är välfylld men här har elaka EON vart i min suckar... Väntar på vårmodet men Filifjonkan hade faktiskt sin vårkappa och hatt på idag,,,men kommer mera antar jag

 
Ingen bild

Filifjonkan fnissar

23 januari 2008 13:20

Moa: hahah Ja du har fattat vitsen med rulltrappor med skulle vara så hemma i byn med eller ett rullband man kliver på och fraktas mellan butikerna..det vore en bra grej med...

 
Nicoline på Fädernegården

Nicoline på Fädernegården

23 januari 2008 13:51

Att åka rulltrappa är så häftigt, men ännu häftigare är t-banans rullband i Stockholm. Jag åker gärna en gång extra. Såna trottoarer skulle det finnas så att man forslades fram i hög fart.Då skulle man kunna lämna bilen hemma. Hoppas Filifjonkan hittade några fina kläder.

http://nicolinefadernegarden.blogg.se

 
Ingrid E

Ingrid E

23 januari 2008 16:18

Trevligt med shoppingtur och när plånboken är tunn är det kul att kunna åka rulltrappa o se sig om lite. Filifjonkan! Håll också i plånboken! Här hemma har vi problem med tjuvar som stjäl plånböcker från aningslösa kvinnor som har plånböckerna liggande i shoppingvagnar o liknande utan ordentlig uppsikt.

http://ingridsblandning.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

23 januari 2008 16:38

Moa ja visst är det kul med nya butiker
Nicoline:å har du provat rullbandet så kul skulle Filifjonkan med vilja
Ingrid E: Ja då håller i den ordentligt den är i pengaväskan om midjan innanför kläderna Det lilla man har skall ingen knycka mer än EON förstås...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards