Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Idag åker Filifjonkan till Trollpackans butik för att snygga upp sig

Av Filifjonkan - 25 januari 2008 04:21

 
 
Ingen bild

pia puma

25 januari 2008 05:33

Godmorgon själv. Du gör helt rätt i att införskaffa i lite nya kläder inför våren med nu.

 
trollpackan

trollpackan

25 januari 2008 06:59

Ja, du kommer att bli jättesnygg i det där du ville ha!Sammetskavaj, svarta byxor och svart top med paljetter!
De sitter väldigt fint!
Hmm...jag har ju även en snygg kort, insvängd kavaj med lite fina detaljer på...du kanske skulle ha den också? Och då ska du ha en top i stark färg under...kanske lila med lite glitter...eller röd kanske?
Snyggt!
Du kan ta ett provrum för dig själv och prova i timmar;)
kram!

http://trollpackan

 
maria

maria

25 januari 2008 08:34

Hm, när jag har tatt mina kilon som ska väck så kanske jag gör fjonkan sällskap:) Det var en del snyggt som visas:))) Kul att Filifjonkan köper lite kläder, det kan alltid muntra upp! Man blir så nöjd när man finner det man tycker om. Ha en fin helg nu fjonkan, så grann så!

http://gnallspikarochlivsflanorer.blogspot.com

 
Hannele förvånad

Hannele förvånad

25 januari 2008 08:52

oj, så mycket gråa kläder, inte en enda rosa, fast det gråa passar väl bäst till regnet idag, man känner inte behov av att göra sej vacker.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
helga

helga

25 januari 2008 08:57

Vad roligt med lite nytt och fräscht! Hälsa Trollpackan från Helga!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
coz

coz

25 januari 2008 09:50

Sorry!
Hittar inget som passar mig.
(Men Filifjonkan ser fin ut!)
Hälsa Trollpackan!
coz

http://fader-coz.bloggagratis.se

 
akson

akson

25 januari 2008 10:35

Det ser verkligen snyggt ut! Passar Filifjonkan också som en handske. Trevligt att muntra upp sig med lite nya kläder på vårkanten. En sak bara. Alla kläderna är så mörka inga våriga, glada kläder.
Ha en underbar dag!

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

dsorfi

25 januari 2008 10:39

Fjonkan är ju tjusig i alla typer av kläder.

 
Ingen bild

dsorfi

25 januari 2008 10:40

Dsorfi skulle också vilja ha råd till de fina kläderna.

 
Nina på Johangården

Nina på Johangården

25 januari 2008 10:59

Säger som Hannele...

det var fasligt mycket grå kläder. Jag hade önskat mig rosa, ljusblått och fin turkos. Plus vitt då... och min favoritlila färg.

http://ninajohangarden.blogg.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

25 januari 2008 12:24

Piapuma ja det tror man att man blir,,fniss
Trollpackan först Helga hälsar till dig du har så bra smak sammetskavajen tog jag ju på och toppen inunder med byxorna är så sköna
Maria tack så snällt sagt och så duktig du är som skall ta bort några kilon,
Hannele Jamen alla är inte grå 2 st härliga toppar där som är mörkrosa eller ljungfärgade
syns inte så bra i fönstret
Helga :Jadå jag hälsar trollpackan
Coz: å så synd inget till sambon heller då? Så snällt sagt om Filifjonkans kläder
Akson hm jamen det finns massor med andra färger inne i affären ljusa med.. de har inte hunnit skylta om sa de
Dzorfi å man tackar..men du har ju så fina toppar ofta har jag sett
Nina: Ja men so jag sa det finns inne i affären andra färger de har inte hunnit skylta om men skulle göra det sa de men 2 st toppar i fönstret är ljunglila kjolen är i svart och vitt med man ser det på närmre håll...:)


 
Ingrid E

Ingrid E

25 januari 2008 13:26

Snyggt!
Har Trollpackan kläder för vuxna kvinnor dvs byxor som sitter i midjan o ej under valkarna?

http://ingridsblandning.blogspot.com

 
Hanneles paradis

Hanneles paradis

25 januari 2008 13:57

Grå färg tycker jag om, lite silvergrå.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Frump

Frump

25 januari 2008 14:07

Jättesnyggt, kanske också ska kvasta över och införskaffa mig något snyggt...hm...fast då måste jag ju skaffa kvast först, nu blev det genast jobbigt...

Hoppas du får en härlig dag.
Här både blåser och regnar det, usch usch. Tycker inte om sånt väder, kan man inte klaga någonstans tro...

Kramen

http://frump.bloggagratis.se

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

25 januari 2008 14:13

Jasså... det är till att snofsa upp sig inför våren!? Borde väl göra det, jag med!

http://helenej.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

25 januari 2008 18:56

Ingrid E.Ja då det fanns alla modeller
Hannele; Ja de tär snyggt det med
Frump;Ja då en kvast kan du låna hos någon granne bara,, Ja det har stormat här med har haft nerstängt till nyss
GerdaThyra:haha ja lite snofsighet kan man behöva tycker jag ..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards