Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 18 april 2013

Penseerna är införskaffade på handelsträdgården

Av Filifjonkan - 18 april 2013 04:45

 

 
 
Znogge

Znogge

18 april 2013 06:33

Börjar bli dag s nu ja. Jag får komma till skott till nästa helg. Men visst hör penseer våren till!

http://znogge.wordpress.com

 
tant Hannele på Hisingen

tant Hannele på Hisingen

18 april 2013 07:03

Så trevligt! Handelsträdgårdarna har sålt väldigt lite denna vår.

http://hannelesparadis.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

18 april 2013 08:42

Hej Znogge ja det är en typisk vårblomma till krukorna och kyrkogärden med. Ja då du hinner sen.

 
Ingen bild

Filifjonkan

18 april 2013 08:43

Hannele ja de sa det på radion hörde jag faktiskt den står på i köket så men det var mycket folk när jag kkom dit ner ändå folk har väl börjat tro på våren mnu så smått

 
cat

cat

18 april 2013 10:33

Oh vilka söta små blommor du har köpt :) Lila är en härlig färg.
Jag kan inte se på bakprogram på tv för då skulle mitt sötsakssug aldrig kunna kontrolleras.

http://1bildibland.blogspot.se

 
ansepanse

ansepanse

18 april 2013 11:03

hej Filifjonkan, visst finns det många härliga färger att välja mellan, jag tog sådana i år som jag inte haft förut, jag har heller inte planterat mina ännu, idag regnar det dessutom
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

18 april 2013 11:57

Hej Cat ja visst var färgen kul, åh ja då det kan jag förstå för man blir så sugen på alloa godsakerna de visar man får verkligen passa sig

 
Ingen bild

Filifjonkan

18 april 2013 11:59

Hej Ansepanse ja det är roligt att växla med olika färger år från år ja det är en blöt dag idag men det verkar här nu som det vill ljusna så kanske blir det bättre hoppas kramar tillbaka

 
ansepanse

ansepanse

18 april 2013 17:50

Sv: hej Filifjonkan, bra att jag gjorde dig SÅ glad :) då gjorde det ju inte så mycket med att det stänkte yoghurt lite överallt :)
och du, jag planterade penséerna på eftermiddagen eftersom det slutade regna då, det blev så fint tycker jag :)
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Filifjonkan

18 april 2013 19:36

Ja det vart ett gott skratt när jag läste om dina öden med förpackningen,,, jag förstod precis hur du hade haft det skratt...bra gjort att plantera ner blommorna jag skall försöka i morgon om vädret är på det humöret

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards