Filifjonkans värld

Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Filifjonkan - 7 augusti 2007 20:45

Säkert nåt sabotage för det är friidrotten i kväll och det ville man ju se.Surar,,lika bra att lägga sig och dra nåt gammalt över sig då.


Av Filifjonkan - 7 augusti 2007 15:54

Chappe katt är oroad för hans matte håller på med flyttbestyr så här skriver han:

Matte låser in oss i ett rum mellan varven och det försvinner saker från huset, när hon släpper ut oss så stinker det främmande hundar o människor.

Sen är hon uppe vid femtiden på morgonen och börjar fara runt som den tokan som hon är men....någon måtta borde det vara. Hon påstår att vi ska flytta och jag ska få gå ut på en liten tomt där inga elaka katter finns, och även den sk adeln ska få vara ute!!! Jag har ju inte varit utekatt på snart ett år och det kan jag finna mig i, men ibland så känns det svårt när mina småfåglar och möss ropar men kärringen säger att det är mördarkatten som luras så jag får väl tro på henne!!? Just nu så känns det inget vidare, jag har ju inte fått kolla om det stämmer som hon säger med gräsmatta osv. Morgonpurr, tramp o buff. Chappe.

Chappe
Av Filifjonkan - 7 augusti 2007 05:37

Filifjonkan är huslig idag, vattnar sina krukväxter och "hittar saker"

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards