Filifjonkans värld

Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Filifjonkan - 13 augusti 2007 11:34

Filifjonkan har halkat på köksgolvet föll handlöst ner med kaffekoppen i högsta hugg. Återkommer ev senare vet inte när just nu ,,Slog sig ordentligt


Tillägg kl 18.17

Filifjonkan halkade på mattkant åkte i trägolvet med ett brak handlöst med kaffekopp i handen. Har inte brutit något men är blåslagen axel höft och vänster ansiktshalva vid kind rena rembranten kan inte sitta vid datan heller får ligga ett par dagar antagligen så ni vet, tack för kommentarerna kan inte svara,återkommer när jag kan sitta Mattan ligger i soptunnnan nu. Morr,,,

vink vink...


TILLÄGG Måndag: jAG STÅR VID TANGENTBORDET OCH SKRIVER MÖRBULTAD MEN VID GOTT HUMÖR ..TACK RARA NI FÖR ALLA KOMMENTARER ORKAR INTE SKRIVA MER ONT I HÖFT O RYGG O ARMAR OCH REVBEN ÅTERKOMMER SÅ FORT DET BARA GÅR LIGGER MEST JUST NU PÅ MJUK MADRASS


Tillägg onsdag:  har gjort en liten bild( Stående och sittandes tagit mig 2 hela dagar )hur det såg ut när jag stöp som en klubbad oxe lite bättre idag men  tror jag kan köra i morgon  igen... hoppas har lätt abstinens nu ...tack igen för alla rara kommentarer






Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards