Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 6 januari 2008

Jaaaa,,,,,,Sverige Sverige och Charlotte..

Av Filifjonkan - 6 januari 2008 13:28

 
 
trollpackan

trollpackan

6 januari 2008 13:47

Hurra, hurra, hurra, hurra!
Helt otrolig tjej!

http://trollpackan

 
Ingen bild

dsorfi

6 januari 2008 14:48

Dsorfi instämmer naturligvis,vilken bedrift hon gjorde.
HURRA HURRA HURRA HURRA!

 
Ingen bild

Filifjonkan

6 januari 2008 15:07

Trollpackan: ja otrolig tjej vart så spännande så man tuggade på sina naglar ..gör jag aldrig annars,,,
Dzorfi; ja fantastiskt man trodde inte det var sant och hon är så cool i intervjuerna med

 
Hannele

Hannele

6 januari 2008 15:46

Härligt :)
Filifjonkan har redan hunnit ta bild på henne.

http://hannelesjul.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan fnissar

6 januari 2008 15:49

Hannele: Ja visst är det likt henne..särskilt är mössen flyger av fartvinden,,,:))

 
helga

helga

6 januari 2008 18:05

Vilken tjej!! Jag har tyvärr inte hunnit se på TV, men läst och hört på radio. Fantastiskt!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

6 januari 2008 19:37

Hon är verkligen helt makalös, man hittar lixom inga ord...
*instämmer i grattiset*

http://undercover.bloggagratis.se

 
Frump hurrar för glatta livet

Frump hurrar för glatta livet

6 januari 2008 20:19

Ett fyrfaldigt hurra för Kalla!!!!

http://frump.bloggagratis.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

6 januari 2008 20:31

Helga:Ja vilken duktig tjej jag såg du hade jobbat...
Under Cover: Näe finns inget som täcker en sån insats
Frump. ja hurra hurra hurra hurra

http://filifjonkan-se

 
akson

akson

6 januari 2008 20:39

Instämmer, instämmer!!
Håller verkligen med dig hon är otrolig!!

http://akson.wordpress.com

 
Ingen bild

pia puma

6 januari 2008 21:58

Ja grattis till den enorma bruden med riktigt krut i. Inget kärrintempo där inte;)

 
curlingmormor

curlingmormor

6 januari 2008 22:20

Instämmer med ett jublande GRATTIS!!!!!!
Kramizzz

http://curlingmormor.wordpress.com

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

6 januari 2008 22:21

Älskade lilla Filifjonkan...snuttegumma där...inte ska du vara lessen och snyfta... jag FINNS ju där... "på andra sidan"... fniss... jag menar ju där, på blogspot!

Men jag måste ju tillstå att det känns bra ensamt inne på "galleriet"... inte är det som på Blogga gratis, inte...
Blogga gratis är som en liten by eller ett mindre samhälle, där alla känner alla och tittar in allt som oftast... medan blogspot mer känns som om jag är utkastad i "tomma intet"...och ytterst få tittar förbi in till lilla mig... vet inte varför det är så!? Inte ens alla de som kommer till min sida på Blogga gratis, klickar sig vidare in på "Gallerisidan" på Blogspot...och det, trots att jag har skrivit att jag fortsätter mitt bloggande där inne...!? Visst är det lite konstigt?

Var inte orolig, jag kommer att fortsätta att blogga... har bara haft lite mycket att göra sista tiden... och så är jag fortfarande förkyld.. kan inte fatta varför den här hemska förkylningen inte riktigt vill gå över...
Ha det så bra... och jag måste ju erkänna att jag blev lite glad över att du saknar mig... så om inte annat, så fortsätter jag och bloggar bara för dig... och mig själv... och några andra som också klickar vidare...fniss

http://helenej.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonan

6 januari 2008 23:10

Akson: Ja visst är hon det
PiaPuma: Ja där är det krut och kort stubin bara pang rätt på bara rakt upp för backen
Curlingmormor: ja man kan inte annat än jubla
GerdaThyra: Så skönt att du dök upp fick inte tag i dig någonstans ju och man blir orolig att du lagt ner vilket vore en ledsamhet som vore STOOR. Förstår du har mycket ikring dig det är begripligt så nu har lugnet återställts här såg på ditt räkneverk att det varit många inne idag med fast du då inte är där så de letar dig min vän...härligt att du kör vidare när du hinner ps klapp till Findus från mig med samt hoppas sonen fått ordning på sina prover och grejor nu..kramizzz,,

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

7 januari 2008 01:27

Nu du, Fjonkan... när du vaknar så finns det ett alldeles nytt och färskt inlägg inne hos mig på Galleriet!

http://helenej.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards