Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 14 maj 2007

Filifjonkan bjuder på en gästskrivare idag.

Av Filifjonkan - 14 maj 2007 18:22

Det är min väninna i Norrköping. Hon som har de söta Ragdollsen. Hon är chaufför som här framgår.
                                      ______________
Jag hoppas att Du somnat om nu och låt inte dom stackars blommorna gå ut, här regnar det 8,8 och mysbyxorna är på det känns ruggigt.
Vi har frukosterat adeln torrfoder och kalkonpate Chappe o jag Norrbodakorv jag på macka och han utan mackan.
Piller ligger i magen.
 
Jag har ingen lust att åka till jobbet idag vill krypa ner med mina gossedjur, lill giisen har varit jättekelig och bara spinner.
Nu tar dom igen sig efter frukosten få se om det blir korridor race innan jag ska iväg.
 
Uppskattar GPS ju mer jag lär mig om den,,,,,,,finns knappar att trycka på som mat, boende, sjukhus, resa, bensin osv.
Igår stod det still i skallen när jag skulle hämta ett hotell jag trodde jag visste var det låg men osäker och trycker på knapparna och upp får jag adressen och det var där jag trodde men,,,,,,jag kan ju inte köra på tro......fniss.
Mat kan man välja snabbmat, kines, italiensk, grill osv eller så tar man alla och då får man en lista på förslag.
Den väljer alltid närmaste allternativ först och passar inte det så kan man välja längre bort, bara bläddra och när man hittat vad som passar så trycker man kör och blir guidad både på skärm och pratandes.
 
Nej nu måste jag pussla och sen iväg.

Gul taxiSå löd hennes morgonmail till mig idag Hon far till arbetet efter pusslandet  

 
 
Ella

Ella

14 maj 2007 21:43

Skrattar åt att man inte kan köra på tro... måste vara en kvinna som skrev det.

http://livetefter.blogspot.com

 
Ingen bild

Filifjonkan

14 maj 2007 22:05

Ella: Ja visst är det en kvinna!Hon skriver ibland så roligt så jag tjuter av skratt på morgonen. En trevlig tjej är det.

 
Ingen bild

dsorfi

14 maj 2007 23:16

Ja GPS vore något för dsorfi med sitt dåliga lokalsinne.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards