Filifjonkans värld

Direktlänk till inlägg 14 november 2006

Smygfilmare får göra det utan din vetskap ....morrrrr,,,,

Av Filifjonkan - 14 november 2006 11:48

Aftonbladets artikel. Det var efter att en ung kvinna i november 2004 upptäckte att mannen smygfilmade henne från sin lägenhet som myndigheterna kom honom på spåren. Mannen greps och när polisen sökte igenom hans hem, hittade de mängder av smygtagna filmer. Dock verkar den unga kvinnan som trodde sig bli filmad, inte finnas med i materialet. Hon var den enda grannen som upptäckte filmningen. De andra har bland annat via polisen i efterhand fått reda på vad som hänt. – Det går inte att bli ofredad ovetande. Och får man reda på det i efterhand att någon har fluktat på en, då räcker inte det för att någon ska dömas, säger åklagare Bo Birgersson till Sydsvenskan.Filifjonkan säger rent ut sagt förb...d Detta är Sverige i ett nötskal. Om det smyger nån stolle utanför mitt fönster och filmar mig så får de göra det! Inte klokt ju . Det är min mark han går på och min interiör och mig personligen som an sitter och glor på sedan. Har man dessutom tvättat sig och har morgonrock eller mindre i klädväg så är det ju illa. Det går att stå på stenar ute eller sitta i ett träd och filma in i hus. Nu får de göra nåt åt detta se till att det straffas och förbjuds omgående. Hoho,,Alliansen..här är lite att ta tag i!Hälsar sur Filifjonka som ser över sina persienner och rullgardiner nu

 
 
Ingen bild

dsorfi

14 november 2006 13:33

Ja Alliansen skulle ju ta tag i olagligheter,hrmf.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Filifjonkan - 23 december 2014 13:15

Filifjonkan kommer inte göra fler inlägg i sin blogg. Hon lämnade oss den 20:e i stillhet i sömnen i sitt hem.   Hon hade velat att ni fick veta det. Hon brydde sig om sin blogg när kraften fanns. Vila i frid mamma. ...

Av Filifjonkan - 6 mars 2014 23:10


Filifjonkans armar och handleder har sådana problem med lederna så just nu kan jag inte hålla på att rita och skriva så här måste läka det om det går mycket som får vara just nu så ha det bra allihop återkommer om det går framöver. ...

Presentation

Tid

Våren kommer snart

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Änglar

 

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Arkiv

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Topplistan

Blogg Topplista

PingFrisim

Pinga Frisim

Besöksstatistik

Översätt bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards